Obserwatorzy

poniedziałek, 16 września 2013

To & owo

  • Ja już mam swój tusz :D Jutro atakuję kolejnego Douglasa ;> Wystarczy oddać swój stary tusz, a w zamian otrzymujemy miniaturkę (3,5ml) tuszu Clinique.
  •  DIY - paleta magnetyczna. Piękna prawda? Musze dokupić matę magnetyczną, póki co mam tylko malutkie magnesiki pod każdym cieniem.
  •  Zakupy
- Woda różana x 2, tylko 4,99zł sztuka


- Tester pudrów Joko Virtual, zakup życia :) Nr 121 i 123 przeznaczam na wymianę - tonacja czerwona, czyli nie moja.


- Kredka Manhattan, pędzelki, żelowe separatorki


9 komentarzy:

  1. Ooo ciekawa akcja z tym tuszem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. skad paleta jesli moge zapytac?;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny jest ten tester pudrów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o, widzę, że udało Ci się zdobyć tusz :)
    ależ sobie zrobiłaś śliczną paletkę :) też planuję zrobić własną, ale jakoś nie mam czasu się za to zabrać :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Brałam udział w tej akcji Douglasa rok temu i tusz Clinique mnie paskudnie uczulił

    OdpowiedzUsuń
  6. gdzie mogę kupić taki zesaw testerów pudrów/róży?;)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio używam wody różanej jako toniku do przemywania twarzy. Pomimo niedługiego okresu stosowania wydaje mi się, że buzia jakaś taka przyjemniejsza w dotyku;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +