Obserwatorzy

wtorek, 15 października 2013

Tak mieszkają...

  • Naszyjniki, wisiorki itd. Dzisiaj na to wpadłam i wykonałam. Wystarczą trzy (lub ile kto ma) duże karabińczyki oraz sznur konopny (i gwóźdź w ścianie...). Taaadam:

 


  •  Bransoletki i pierścionki mieszkają na stojaku na ręcznik kuchenny, który nabyłam za jedyne 2,99zł. 
  •  Gumki do włosów - walają się po całym domu, a jak sa potrzebne to dziwnym trafem ich nie ma :/ Przeznaczyłam im butelkę po limitowanej serii Coca Coli. Na samym dole mamy opaski, wyżej gumki, a w otworze dwie ulubione spinki :)
  •  Lakiery do paznokci zamieszkały w koszu z Biedronki.
  •  Szafka nocna - stanowisko do palenia kominka i świeczek zapachowych :) Na zdjęciu widnieje również pomadka Oeparol, którą udało mi się dziabnąć za 2,99zł w Biedrze :D

6 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe pomysły :)
    Nigdy sama nie wpadłabym na to, że bransoletki można trzymać na stojaku do ręczników kuchennych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej sie nie walają po całym domu :)

      Usuń
  2. Ciekawe rozwiązania, ja swoją biżu trzymam w dwóch szkatułkach z przegródkami i staram się mieć wszystko uporządkowane, choć nie zawsze tak się da ;P

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +