Obserwatorzy

niedziela, 24 listopada 2013

Efekt brokatowego piasku Wibo

Rossmannowa promocja -40% na kolorówkę. Kto mądrzejszy skorzystał, a malkontenci narzekają na zakupowe notki na blogach. Ja w imię zasady "My blog my rules" piszę o czym mi się żywnie podoba :D ZŁO! Ale o reszcie swoich łupów (bo tak to można nazwać, gdy wchodzi się w środku wolnego dnia do sklepu z promocją...) napisze w podsumowaniu pod koniec zakupów/tygodnia :)

Dzisiaj chciałam podzielić się wrażeniami na temat sławnego już lakieru Sand Efekt Wibo. Owy lakier był wysoko na mojej liście :P Do tego stopnia, że kupiłam trzy, a czwartego muszę poszukać w innym Rossie :)

Lakier z efektem brokatowego piasku Wibo


Brokatowych lakierów jako tako nie lubię, ale takie nienachalne połączenia jak ten bardzo mi się podobają. Obawiam sie tylko zmywania tego cuda...

Kolor, który dziś przedstawiam to pewnie czerń z drobnym turkusowym brokacikiem, co w ostateczności daje morską zieleń. A jeśli coś ma w nazwie "morska" dobrze mi się kojarzy i bez wątpienia jest piękne.

Lakier łatwo sie rozprowadza, a do pełnego krycia wystarcza dwie warstwy.Miłym zaskoczeniem było to iż na drugi dzień był nienaruszony, końcówki niestarte (moje śliczne piaski z Adosa szybko się ścierają).  Mam go już trzeci dzień i końcóweczki sa już przetarte, a to za sprawą wczorajszej kąpieli - peelingi i te sprawy :P


Gdyby nie kąpiel pewnie lakier wytrzymałby dłużej. Poza tym nie wiem czy też tak macie z piaskami, ale po myciu w ogóle ten lakier jakby sie ściera i zostaje taka biała warstwa. Tak też było wczoraj wieczór, ale o dziwo dziś rano znów paznokcie są piękne :)

Tak czy inaczej, ja tym lakierem jestem oczarowana, jest prześliczny :) Najbardziej obawiam sie zmywania, bo bazy peelingującej nie używam - spłynęłaby szybciej niż nałożenie lakieru :/


Jak na osobę, która nie lubi malować paznokci, kupiłam ostatnio bardzo dużo lakierów...Także dzisiaj kolejny idzie  w ruch ;>


Lakier Wibo/Rossmann/4,59zł (promocja)

18 komentarzy:

  1. oj chyba się skuszę na ten ciemny fiolet ;)
    a miałam nic nie kupować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować nowości skoro są tańsze :)

      Usuń
  2. ja stwierdziłam że jednak nie przepadam za tak ciemnymi paznokciami u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei nie lubię jasnych, chyba, że french. Najbardziej lubię czerwone i kobaltowe paznokcie.

      Usuń
  3. Te lakiery bardzo mi się podobają, ale boję się ich zmywania :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmywanie łatwe nie jest, ale bywało gorzej...

      Usuń
  4. Śliczny. Zastanawiałam się nad nim, choć nie lubię zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taka czerń wpadająca w morski z niebieskimi drobinkami :P

      Usuń
  5. Niestety juz z Rssmannie ich nie było;( FAjniusie!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pazurkach prezentuje się przepięknie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciała go, ale u mnie nie było:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Łeeee wszyscy pokazują te piaski a u mnie w Ross już ich nie ma ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kolorki ! Też mam ! :-)
    ______________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. brokatowe piaski z Wibo są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +