Obserwatorzy

niedziela, 17 listopada 2013

MUA eXtreme Metallics

Cienie MUA kupiłam jeszcze latem w kołobrzeskim Pepco. Skoro miałam Pepco to musiałam z niego korzystać :P W moim mieście nadal nie ma...Do wyboru było dużo kosmetyków tej brytyjskiej firmy, mnie jednak interesowały głównie cienie - mam niezdrową fiksację na ich punkcie :P Wybrałam sobie najładniejszy zestawik kolorów i dobrze, że tylko jeden...

Cienie eXtreme Metallics MUA




Już sama nazwa wskazuje na to, że sa to mocno metaliczne cienie, ale jak dotąd takie rzeczy mi nie przeszkadzały...Kolory piękne, same zobaczcie:


Ale konsystencja cieni - dramatyczna. Pierwszy raz mam do czynienia z czymś takim. Mnie to przypomina płatki śniegu, co widac zresztą na zdjeciu. Cienie kruszą sie i rozwarstwiają. Na domiar złego mi spadły i całkiem rozkruszyły po bokach (nie mam zdjęcia tej "tragedii"). Opisałam co dzieje sie w opakowaniu, ale co dzieje się na oku?

Cienie maja naprawdę śliczne kolorki - beż, róż, stal i grafit - idealna czwórka do stworzenia pięknego makijażu. Niestety nie przy tej konsystencji i pigmentacji :/ Nałożenie tylu świecących cieni na raz jest po prostu niebezpieczne - dyskotekowy look gwarantowany nawet gdy cała postać ma gustowny strój na sobie :P Poza tym cienie jakoś tak nie chcą ze sobą współpracować, konsystencja na to nie pozwala. Nie dają sie rozcierać, osypują się...Szkoda, bo są takie piękne...

Tak prezentują sie kolorki w akcji, pigmentacja jest powalająca (ale miałam wtedy ładne paznokcie, nie to co teraz...):


Także jedyny dla nich ratunek to działanie w pojedynkę w umiarkowanych dawkach, bo pigmentację maja naprawdę świetną. Kolory w opakowaniu = kolorom na powiece.

Skład cieni
dopiero teraz widzę, że jest nieciekawy...


Radzę omijać cienie takiej konsystencji szerokim łukiem, bo drażnią człowieka niesamowicie.
Cena przyjemna - ok. 7zł za 5,9g, ale cóż z tego?

Cienie MUA/Pepco/5,9g/ok. 7zł

5 komentarzy:

  1. Mam pojedyncze cienie z MUA i sa swietne!! Kosztuja £1.00 i kazdemu je polecam :) a w tej formie-tzn paskowej zwyczajnie bym ich nie kupila bo nie lubie gdy sie mieszaja..

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne są ;) mam bardzo podobne, tylko że z Nouba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ich w swoim pepco nie widziałam, ale moze to dobrze? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wykończenie zupełnie nie dla mnie... chyba, że jako delikatny dodatek do makijażu, na pewno nie na całą powiekę !

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie niestety tez nie ma kompletnie nic z MUA w Pepco :(

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +