Obserwatorzy

sobota, 16 listopada 2013

Okazje cenowe w Biedronce, czyli co udało mi się upolować w atrakcyjnych cenach

Uwielbiam sklep Biedronka i nie wstydzę się tego! Od czasu do czasu sieć serwuje nam to gazetki urodowe to akcje typu - ileś tam % Te ostatnie cieszą niezależnie od tego czego dotyczą :) Ostatnio udało mi sie zakupić parę rzeczy w przyjemnych cenach:

  • Szampony i odżywka Deba. Jeszcze nie wiem jak sie spisują, ale 400ml za kolejno 5,99zł, 3,99zł i 2,99zl to prawdziwa okazja dla osoby, która myje włosy codziennie. Poszukajcie w waszych biedronkach a nóż coś zostało za 2,99zł :)

  • Sole do kąpieli za 2,69zł - akcja- 30% Szkoda, że parę dni wcześniej kupiłam płyn do kąpieli w normalnej cenie...Miałam wcześniej okazję kąpać sie w soli biedronkowej i zła nie była toteż kupiłam dwie o najładniejszych zapachach. Morski obowiązkowy :) Też nie lubicie się kąpać w "pustej" wodzie?

  • Kula do kąpieli - 1,99zł i najulubieńszy żel pod prysznic - ok. 3,50zł. Kuli za 2żł szkoda było nie wziąć, bo nigdy nie miałam,a żel uwielbiam,zawsze towarzyszy mi nad morzem...

  • Maska rozświetlająca żelowa- 4,99zł. Takiego wynalazku jeszcze nie miałam, jutro zobaczę go w akcji ;>

Ponoć już od piątku rusza akcja - 40% na kolorówkę w Rossmannie. Ciekawe czy to prawda, ale jeśli tak to miło.

Wczoraj byłam w Drogerii Jaśmin, pierwszy raz od kilku długich miesięcy i odkryłam na stanie kosmetyki W7. Niby fajnie, ale ceny zawyżone. Np bronzer Honolulu 18zł, paleta 77 cieni 55zł. Przez neta można zamówić taniej Honolulu 14zł, a paletę za ok. 30zł. Wiem, że zamawiając przez internet trzeba opłacić koszty przesyłki, ale zawsze zamawia sie więcej tanich rzeczy, a i sklepy często oferują darmową wysyłkę. Ja już zacieram ręce na Dzień Darmowej Dostawy ;>

A z innej beczki. Są tu jakieś wielbicielki lat 50., które poleciłyby mi jakieś filmy osadzone w tej estetyce? "Dirty Dancing", "Grease", "Cry Baby" już weszły. Teraz mam w planach "Hair Spray"...Podrzucicie coś? Ewentualnie coś fajnego z Johnnym Deppem - też go wielbicie?

20 komentarzy:

  1. Nie mialam okazji przetestowac niczego co zakupilas, ciekawa jestem tego zelu pod prysznic! pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam tylko tą wersję i ją uwielbiam, za ten cudowny zapach lata. Żel jest gęsty i ma takie fajne granulki :) Również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. u mnie w biedronce nie dają takich promocji wyprzedażowych :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To idź do innej :D U mnie w mieście np w jednej jest promocja a w innej normalna cena...

      Usuń
  3. te kule do kapieli tez zakupilam, zobaczymy jak sie spisza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W ROSSMANNIE będzie promocja -40% od 22.11.2013 - także możesz powoli robić listę zakupów :)

    A Twoje zdobycze są na prawdę fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Rossmannie mam zamiar działać spontanicznie, choć juz mam pewne typy ;>

      Usuń
  5. Żałuję w sumie że nie skusiłam się na nic z tej gazetki biedronkowej, bo jak później widziałam na blogach, ta odżywka ma całkiem przyzwoity skład i pierwsze wrażenia dziewczyn były raczej pozytywne..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz poszukać, moze jeszcze coś tam leży w biedronkowych zakamarkach :)

      Usuń
  6. Kupiłam dokładnie 2 te same szampony i odżywkę ;)) A żałuję, że nie wybrałam się na promocję z solami, bo ta z pomarańczą oraz z trawą cytrynową bardzo mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Może jeszcze się trafi promocja :)

      Usuń
  7. a La Bambę widziałaś? bo to jeden z mojej ulubionej trójcy (obok Grease ♥ i Dirty Dancing)
    u mnie wszystkie produkty DeBa widziałam ostatnio po 2,99zł, ale jakoś się nie zdecydowałam - chyba muszę się przejśc jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, ale dość dawno. Tyle że to film oparty na faktach i nie jest tak cukierkowy jak inne osadzone w latach 50...A Johnny Depp w "Cry baby" jest po prostu obłędny :D (fabuła w tym filmie żadna). "Dirty Dancing" uwielbiam, a ścieżkę dzwiekową jeszcze bardziej :)

      Usuń
  8. Odżywka z DeBy jest super, w przeciwieństwie do szamponów, które są takie.. zwykłe ;)
    Ale za taką cenę i tak się opłacało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie szampon jest mało ważny, byle mnie głowa nie swędziała i łupieżu nie robił. Najwazniejsza jest odżywka :)

      Usuń
  9. Powróciła Rozgrzewająca sól do kąpieli, czy u Ciebie mieli ją jeszcze nie stanie? :) U mnie w mieście już od dawna nie mogę jej znaleźć :( A tak pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy powróciła czy była bo pierwszy raz kupiłam sól osobiście :) Ale powiem Ci, ż e asortyment Biedronek w różnych częściach Polski trochę się różni. U mnie na południu nie ma pewnych produktów,które wciąż są dostępne na północy...

      Usuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +