Obserwatorzy

piątek, 29 listopada 2013

Podsumowanie akcji promocyjnej w Rossmannie

Moje wizyty w Rossmannie podczas promocji ograniczyły sie do trzech, przy czym dwa razy był to ten sam sklep. Jesli chodzi o zakupy to jedynie korektor Wibo był moim planowanym zakupem, reszta to zachcianki :) Królują tu kosmetyki Lovely i Wibo. Jak na osobę, która nie lubi malować paznokci, to całkiem sporo lakierów mi wpadło :P

  • 3 piaski brokatowe Wibo - nie udało mi sie dorwać czarnego. Był w pierwszym dniu, ale wtedy wzięłam tylko ten morski, resztę dokupiłam później

  • 2 lakiery żelowe Lovely - oczywiście czerwień i kobalt. Szkoda, że czerwień nie jest o ton ciemniejsza...

  • Odżywka do paznokci Wibo
  • Lakier do frencha Miss Sporty - mleczny mój ulubieniec od wieeelu lat :)
  • Żel do stylizacji brwi Wibo - nigdy bym nie wpadła na to, że potrzebuje takiego kosmetyku, ale podpatrzyłam go na jednym z blogów i stwierdziłam, że w sumie brwi cały czas mi się rozwalają, a i mogłyby być ciemniejsze :)
  • Szminka błyszczykowa Lovely - nawet nie wiedziałam, że Lovely też ma takie szminki i do tego takie piękne kolory! Chciałam kupić jakiś Eliksir Wibo, ale paleta kolorów jest straszna - same róże :/

  • Błyszczyk Apocalips Rimmel - też podpatrzyłam na jakimś blogu. Nie jestem zadowolona, bo wzięłam jasny kolor (nie chciałam ciemnego), który kompletnie nie pasuje do mojej urody :/ Chyba trafi do wymianki...

  • Poczwórny korektor Wibo - marzyłam o nim od dawna, ale czekałam cierpliwie na promocję :) 12 zł to nie majątek, ale nie używam korektora na co dzień, więc nie był to zakup "na gwałt"
 


Łącznie na zakupy wydałam ok. 65zł i chciałam jeszcze kupić jakieś żelowe lakiery i odżywkę do rzęs Eveline, bo myślałam, że promocja jest do dzisiaj...Spóźniałam się :(

A oto mój znudzony asystent :D


14 komentarzy:

  1. Ten korektor się u mnie nie spełnił jakos.
    Sporawe zakupy. :)


    kosmetycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co mam mieszane uczucia co do tego korektora...Widziałam u innych wiele większe zakupy :)

      Usuń
  2. Ja złapałam 2 piaski z Wibo, żałuję, że takiego jednego nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie ta paletka korektorów ;) A te piaski z Wibo wyjątkowo mnie kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nakupowałam lakiery Wibo. Długo się trzymają na paznokciach!!

    OdpowiedzUsuń
  5. a miałam ochote na ten kamuflaż z wibo ale już nie było ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie były wykupione wszystkie lakiery z wibo :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać po komentarzach, lakiery Wibo cieszyły się wyjątkowym wzięciem :)

      Usuń
  7. Ech, ci koci asystenci :)
    Fajne zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie poczytam o tym korektorze, u mnie niestety brokatowe piaski rozeszły się bardzo szybko :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Też nakupowałam lakierów :d

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog :) zapraszam do mnie http://beauty-by-cleeoo.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +