Obserwatorzy

sobota, 9 listopada 2013

Polecam - odżywka do włosów brązowych i farbowanych Isana

Ciągle czekam aż moje włosy pozbędą sie farbowanej części - to jeszcze 20cm :) Część owa jest nieco jaśniejsza i łatwo się domyślić bardziej matowa, nieładna po prostu. Farbować i kombinować mi się nie chce dlatego też kupiłam odżywkę do włosów brązowych Isana, która to ma na celu pogłębić ciemny odcień włosów.

Płukanka do włosów brązowych i farbowanych Isana Hair


Na opakowaniu pisze, że to płukanka, jednak ja będę ją nazywać odżywką...Która płukanka jest taka gęsta?!

Odżywka mieści się w niewielkim, bo 200ml opakowaniu na szerokiej nakrętce coby łatwo było go postawić. Konsystencja i kolor budyniu czekoladowego, bardzo gęsta i treściwa. Dzięki temu nie spłukuje się z włosów, tylko dzielnie na nich siedzi i je odżywia.


Co obiecuje producent?


Jak widać na załączonym obrazku, producent obiecuje niesamowity blask brązowym włosom, dzięki obecności karmelu i ekstraktu z orzecha włoskiego.

Czy obietnica została spełniona?

Przyznam szczerze, że działanie odżywki przeszło moje najśmielsze oczekiwania! Tak lśniących włosów nie miałam od czasów dzieciństwa! Są naprawdę niesamowite, co potwierdzają liczne komplementy pod ich adresem :D Włoski sa bardzo miękkie, milusie w dotyku - mogłabym całymi dniami sie nimi bawić :P, niesamowicie lśniące - tym samym dają iluzję pogłębienia koloru (zdrowe, lśniące włosy zawsze wydają się ciemniejsze).

Takie zdjęcie mam - nie oddaje moich ochów i achów, bo w domu o tej porze roku jest tak ponuro, ze nawet się oczu otwierać nie chce :/


Do odżywki będę chętnie wracać. Szkoda, ze jest taka mała. Cóż to dla moich włosów 200ml? Przywykłam do 400ml butli :) Dostępne są również szampony z tej serii, ale też małe - 250ml, dlatego nie brałam. Wszystkie odżywki i szampony dostępne w wersji dla włosów brązowych, rudych i blond. Myślę, że warto spróbować. Koszt odżywki w promocji - 4,99zł.

Skład odżywki


Odżywka Isana/Rossmann/200ml/4,99zł

3 komentarze:

  1. Zastanawiałam się nad odżywką lub szamponem z tej serii, byłam ciekawa czy faktycznie ma jakieś działanie. Możliwe, że wkrótce się skuszę, faktycznie dziwne że to niby "płukanka" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spodziewałam się, że ona rzeczywiście coś daje, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +