Obserwatorzy

niedziela, 1 grudnia 2013

A już jutro 2 grudnia...

...Dzień Darmowej Dostawy!

Dopiero co skończyła się świetna promocja w Rossmannie, a tu znów trzeba wydawać pieniądze :P Na DDD czekałam już jakieś pół roku, ale nie mam jakichś specjalnych planów...

Jeśli chodzi o zakupy kosmetyczne to przydałby mi sie pędzel do pudru. Polecicie jakiś w rozsądnej cenie? Mam też jedną zachciankę - puder Candy Floss W7 :)

Poza tym myślałam o jakichś nowych słuchawkach oraz biustonoszach...Myślę, że kupię też jakieś buty...

A Wy planujecie skorzystać z Dnia Darmowej Dostawy? Co zamierzacie kupić?

Pełna liste sklepów znajdziecie pod linkiem:

Dzień Darmowej Dostawy

Osobiście polecam zajrzeć na stronę i zorientować sie jakie sklepy biorą udział w akcji. Następnie warto się w nich juz dzisiaj zarejestrować, aby jutro oddać się tylko i wyłącznie zakupom, a nie papierkowej robocie :P

PS. Zapraszam również do mojej zakładki "Wymiana" - dodałam parę kosmetyków:

http://www.slomianyzapalmoj.blogspot.com/p/sprzedazwymiana.html

1 komentarz:

  1. I usually don't post in Blogs but your blog forced me to, amazing work.. beautiful
    giochi gratiss

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +