Obserwatorzy

sobota, 14 grudnia 2013

Krem do rąk i paznokci z pantenolem i Q10 Hegron

Krem wygrałam na początku roku w rozdaniu u Siouxie. Używam go od września, więc z pewnością mogę się na jego temat wypowiedzieć.

Krem do rąk i paznokci z pantenolem i Q10 Hegron



Obietnice producenta:
Krem do rąk i paznokci na bazie pantenolu z koenzymem Q10. Jest nietłustym, łatwo wchłaniającym się kremem sprawiającym, że skóra rąk staje się delikatna i miękka. Pantenol i koenzym Q10 nawilżają i odżywiają ręce, zmiękczają naskórek i wzmacniają paznokcie.

Krem mieści się w 100ml tubce z korkiem. Ma gęsta treściwą konsystencję, ale łatwo sie rozprowadza i szybko się wchłania nie pozostawiając tłustej warstwy. Skóra po jego użyciu jest miękka i wygładzona, miła w dotyku. Dobrze nawilża, jednak nie jest to efekt długotrwały. Jak dla mnie krem całkiem przeciętny w dodatku ma jak dla mnie przykry zapach. Pachnie podobnie jak różowa seria SSS Avon, z tą różnicą, że mocniej. Nie wiem czy kojarzycie tą serię - pachnie niby ładnie, ale pod tym zapachem kryje się taka niemiła nuta :/

Skład:
Aqua, Glyceryl Stearate SE, Ethylhexyl Stearate, Paraffinum Liquidum, Glycerin, Cethyl Alcohol, Caprylic Triglyceride, Cera Microcrystalline, Dimethicone, Stearic Acid, Palmitic Acid, Panthenol, Ubiquinone, Parfum, Sodium Polyacrylate, Phenylethanol, PPG-2-Methyl Ether, Methylisothiazolinone, Tetrasodium EDTA, Sodium Hydroxide

2 komentarze:

  1. Szkoda, że ma taki nieprzyjemny zapach. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Hegron kojarzył mi się bardziej z rzeczami do włosów... które też nie pachną dobrze.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +