Obserwatorzy

niedziela, 15 grudnia 2013

Odżywczy krem-balsam 24h nawilżenia Garnier

Na ten krem miałam ochotę jak tylko zobaczyłam te kolorowe tubki. Do zakupu przyczynił sie brak parafiny w składzie, którą podejrzewam o zapychanie ;> Mój wybór padł oczywiście na wersję do skóry suchej i bardzo suchej.

Odżywczy krem-balsam 24h nawilżenia Garnier


Producent:

Dla kogo?

  • Do cery suchej i bardzo suchej
  • Szukasz kremu nawilżającego na co dzień, który ochroni twoją skórę przed uczuciem ściągnięcia i odwodnieniem i zapewni jej komfort dzień po dniu?

Nasze rozwiązanie:

Szybko wchłaniający się, nietłusty, odżywczy krem-balsam do stosowania rano i wieczorem, który wyraźnie wygładza skórę twarzy.

W "trzech słowach":

  • 24 h nawilżenia
  • Odżywia
  • Łagodzi 

ODCZUCIE?

Ten odżywczy krem-balsam o przyjemnym, zmysłowym zapachu daje uczucie komfortu. Skóra jest natychmiastowo nawilżona, odżywiona i miękka w dotyku. Ma nietłustą, bogatą konsystencję i świetnie się wchłania 
  • Skóra nawilżona według 100%* kobiet
  • Ściągnięta skóra jest złagodzona według 98%* kobiet
  • Natychmiastowy komfort według 98% kobiet
 
Co o tym myślę?

Krem mieści sie w 50ml tubce, zapakowany jest w kartonik. Ma bardzo gęstą konsystencję,więc nazwanie go balsamem z pewnością ma sens. Konsystencja jest tak gęsta, że cieżko go wycisnąć:


Uwielbiam jego piękny kwiatowy, świeży zapach - jest na prawdę obłędny!

Krem dobrze sie rozprowadza i szybko wchłania, zostawia jednak tłustą warstwę na czole. Odżywia skórę, jest bardziej promienna, miękka, nawilżona. Ale jest kolejne "ale" - przy pierwszych paru dniach stosowania, skóra mnie piekła. Tak samo, jak mam otarty nos czy inne niespodzianki na twarzy. Z tego względu nie kupię go ponownie.

Krem Garnier/DN/50ml/8,99zł

4 komentarze:

  1. Szkoda, że się nie spisał. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. A już myślałam że nie będzie żadnego "ale" a jednak chyba się na niego skuszę ;D

    just-be-yourself-coca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej, a już myślałam że to hit..

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny balsam! <3
    zapraszam do mnie, może zaobserwujemy siebie:
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +