Obserwatorzy

sobota, 7 grudnia 2013

Szampon i balsam do włosów DeBa

Jakiś czas temu produkty firmy DeBa były dostępne w sieci sklepów Biedronka. W sumie były to dwa produkty - szampony i balsamy do włosów. Nie znałam tej firmy wcześniej. Kupiłam tylko jeden szampon w cenie regularnej - 5,99zł. Później dokupiłam balsam po obniżce za 3,99zł, a gdy cena spadła do 2,99zł dokupiłam jeszcze dwa szampony i balsam. Nie, nie zakładam hurtowni szamponów, ani nie handluje nimi na targu :P

Szampon zwiększający objętość oraz balsam regenerujący DeBa



 Oba produkty mieszczą sie w średnio poręcznej 400ml butli z otwieraniem na pstryk.Nie zawierają parabenów, silikonów ani barwników - 100% natury :)

Szampon zwiększający objętość włosów do włosów normalnych i przetłuszczających się

Producent:
"Szampon przeznaczony do pielęgnacji włosów normalnych i przetłuszczających się, specjalna formuła zwiększa objętość włosów od nasady aż po końce i pozwala na łatwe ułożenie fryzury. Delikatna piana skutecznie oczyszcza z zanieczyszczeń. BIO ekstrakt z szałwii i BIO masło babassu stymulują proces regeneracji włosów i zmniejszają wydzielanie sebum. Włosy stają się elastyczne, gładkie i wzmocnione, zawiera 100% BIO ekstraktów"

Jestem z tych osób, które nie wierzą w szampony, a w odżywki do włosów. Szampon jak dla mnie ma za zadanie oczyścić włosy i tyle. Bajery o zwieszeniu objętości (której mi nie brak), zmniejszeniu przetłuszczania czy innych cudach dziwach na mnie nie działają. Wierzę jedynie w szampon przeciwłupieżowy i to nie każdy...Dlatego też nie inwestuję majątku w szampon.

Szampon firmy DeBa ma przezroczysty kolor i konsystencje żelu do higieny intymnej - taki ni rzadki ni gęsty, ale z dłoni spływa. Zapach ma całkiem przyjemny. Pieni się całkiem dobrze, włosy myje...I tyle. Żadnego "och" i "ach" nie usłyszycie, bo szału nie ma, ot zwykły szampon (a to za niego dałam najwiecej...). Nie muszę chyba dodawać, ze nie zwiększa objętości włosów. Być może by podnosił gdyby były dużo krótsze i lżejsze. Nie wiem.

Skład:



Balsam regenerujący do wszystkich rodzajów włosów DeBa


Producent:
"Odżywka przeznaczona do każdego rodzaju włosów, bogata w składniki odżywcze takie jak BIO masło shea, BIO oleje (arganowy, migdałowy), głęboko nawilża nawet najbardziej zniszczone włosy, zawarte w niej składniki wzmacniają, odbudowują i rewitalizują strukturę włosów. Nie obciąża włosów. Zawiera 100% BIO ekstraktów"

Z kolei balsam DeBa zyskał moją sympatię i mogłabym stosować go regularnie. Ma biały kolor i ładny zapach. Kosmetyk ma jak dla mnie zbyt rzadką konsystencję, niemal spływa z włosów :/ 
Włosy po jego użyciu łatwo się rozczesuje (na mokro, dla mnie to ważna cecha), są bardzo przyjemne w dotyku oraz pięknie lśnią, sa delikatniejsze. Wygładza ten mój puch :) Poza rzadką konsystencją same plusy.

Skład: 
Aqua, Cetearyl Alkohol, Cetrimonium choride, Glycerin, Butyrosperum Parkii Butter, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Sodium Lactate, Parfum, Lacid Acid, Argania Spinosa Kernel Oil, Sodium Benzoate, Pottasium Sorbate, Lilial, Citronellol, Hexyl Cinammal 
 

6 komentarzy:

  1. mam balsam, ale czeka na swoją kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Balsam również sprawdził się u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam, ale chętnie kupię ten balsam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam balsam i spisuje się dobrze tylko właśnie minusem jest ta rzadka konsystencja :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba widzialam jakis czas ta firme w biedronce :p

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja na tę odżywkę nie zwróciłam nawet uwagi, paskudna ja :(

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +