Obserwatorzy

piątek, 6 grudnia 2013

Takie tam...

  • Marnie skorzystałam z DDD, tylko dwa zamówienia. Jedno z nich to puder Candy Floss W7, który od dawna był na mojej liście. Mimo iż rozświetlaczy mam mnóstwo to ten musiał być mój - strasznie mi pasuje do looku z lat 50. :D A że darmowa wysyła była od 20zł to dorzuciłam wysuszacz lakieru w sprayu. Jestem sceptycznie nastawiona, ale zobaczymy :P
  •  Następne marzenie spełnione - rozświetlające kuleczki Avon. Gdy tylko zobaczyłam te perwersyjnie białe kuleczki wiedziałam, że muszą być moje. Wiecie o tym, że mam niezdrową fiksację na punkcie kulek ;> haha. Mogłam kupić kuleczki za 30zł na Allegro lub od miłej blogerki, która chciała się ich pozbyć za 17zł - moje!!! :D
  •  Dwa balsamy Mrs Potter's - 4,99zł sztuka. Gdzie? W Kauflandzie. Kiedy? Od 5.12-11.12. Polecam po niego lecieć, bo jest świetny dla długich włosów. Nawilża i do tego jest wydajny. 
  •  Moje włosy mają sie coraz świetniej. Rosną w siłę, sięgają już do pasa, gdyby sie jeszcze zdecydowały czy sa kręcone czy proste byłoby idealnie...Skusiłam sie nawet na olejowanie olejem kokosowym - włosy świecą jak szalone :P Wiekopomna chwila - po 3 latach osiadania aparatu odkryłam jak działa samowyzwalacz :D Teraz nic już nie będzie takie samo :P A poważnie to oznacza to tyle, że w końcu ukażę aktualny stan włosia mego :D
  •  Dwie szminki Vollare - 2zł sztuka. Jedna matowa, druga z drobinkami.
  •  Angielskie karmelki o smaku rumu z rodzynkami prosto z Biedronki - 3,99zł. Prze pyszne!!! Jako smakosz od dawna jestem znudzona słodyczami wszelakimi, ale te karmelki zawładnęły moim podniebieniem. Jakby ktoś nie wiedział to cukierki podobne z wyglądu do krówek, sa jednak kruche i smaczne :)
  •  A, że dziś Mikołajki, to powzdychajmy sobie :D Im starszy tym lepszy i na zawsze uroczy mimo wszystko...Tu kadr z filmu "Cry Baby" z 1990 roku - fabuła słaba, ale Johnny...

Dlaczego dzisiaj już takich nie robią? :P

9 komentarzy:

  1. Rozświetlacze... a ja nie mam żadnego wyobraź sobie, ale chyba czas to nadrobić;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam głównie zimą. Przydaje się musisz spróbować :)

      Usuń
  2. Dlaczego mam tak daleko do kauflanda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To smutne :( Ja przez 5 miesięcy miałam do każdego sklepu bardzo daleko....

      Usuń
  3. Matowa szminka cudna i ta cena! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Acai berry helping many in loss weight loss.
    adventure online games

    OdpowiedzUsuń
  5. Perwersyjne kuleczki:)) super :) ja tez skorzystalam skromnie z DDD;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +