Obserwatorzy

wtorek, 10 grudnia 2013

W "pustej" wodzie kąpać się nie będę!

Też tak macie, że musicie mieć jakiś umilacz kąpieli - płyn, sól, kulę musującą? Nie wiem jak Wy, ale ja nie znoszę kąpać się w "pustej" wodzie. Jakoś tak mi nieprzyjemnie wtedy. Najbardziej lubię pachnące płyny, ale ostatecznie skuszona promocją -30% w Biedronce, nabyłam dwie sole kąpielowe - morska i cytrusową za 2,66zł sztuka.

Sól do kąpieli Be Beauty


Jakie wrażenia?

Cokolwiek by producent na soli do kąpieli nie napisał, zawsze skłamie. Cóż taka sól może mi zaoferować oprócz pięknego zapachu i wrażeń estetycznych?

Sól o pięknym morskim zapachu i cudownym odcieniu niebieskiego mogłabym wąchać i podziwiać godzinami, taka jest piękna i pachnąca. Od razu widzę oczyma duszy mojej plażę, morze, mewy, słońce...Ja chcę nad morze!


Druga sól cytrusowa, rzekomo rozgrzewająca, również pięknie i intensywnie pachnie.


Obie sole nic spektakularnego nie robią, poza tym, ze barwią wodę na piękny kolor, dzięki czemu woda nie jest już "pusta". Jednak intensywny zapach, który czuć w butelce, szybko znika. Poza tym sól ma poważny minus. Ma w sobie takie czarne nierozpuszczalne cząsteczki i dziabią mnie one w tyłek :/ Nie lubię!

Moje artystyczne oko upodobało sobie opakowania owych soli - czyż te pękate buteleczki nie są piękne? A zakrętki? Cudne :D


Sól Be Beauty/Biedronka/500g/2,66zł (promocja)

8 komentarzy:

  1. ja kupilam jakieś wypełniacze w ikei, zdrapałam folijke i zrobiłam biedronkowe ozdoby z tych słoików ;p no ładne, co zrobić

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam te sole biedronkowe, jedną tak jak ty morską a druga energetyzująca bursztynową, cudownie pachną w opakowaniach ale niestety w wodzie traca swój cudowny aromat!

    OdpowiedzUsuń
  3. W takich momentach żałuje że nie mam wanny

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak drapią w tyłek to myślę, że by mi do gusty nie przypadły, ale faktycznie opakowania mają fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. tej niebieskiej soli jeszcze nie miałam nigdy jak tylko spotkam to kupie dla wypróbowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. a dla mnie kąpiel w soli to nadal pusta kąpiel, bo nie ma piany a u mnie piana musi być ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię te sole są tanie i mają przyjemne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja je lubię ;) u mnie zapach nie znika tak szybko, może dużo jej sypię? :P Buteleczki są znośne, ale ja teraz kupiłam sobie czadowy, szklany słoik, właśnie z przeznaczeniem na sól tudzież inne mleko do kąpieli ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +