Obserwatorzy

wtorek, 28 stycznia 2014

Dobre i tanie żele pod prysznic

Żel pod prysznic pozostaje na naszej skórze przez chwilę toteż nie ma co od niego wymagać cudów. Nie warto też w niego inwestować, bo i tak popłynie z wodą :P Najważniejszym jego zadaniem jest oczyszczenie skóry. Miło też gdy ładnie pachnie oraz gdy jest w miarę wydajny.

Dzisiaj mam do przedstawienia dwa żele pod prysznic, oba tanie, pachnące i w miarę wydajne :)

Kremowy żel pod prysznic Vitamin Touch BeBeauty


Żel można nabyć w Biedronce. Mieści się w skromnej butli o pojemności 400ml. Do wyboru są trzy warianty zapachowe. Żel ma biały kolor oraz bardzo gęstą, kremową konsystencję, coś jak nie do końca stężona galaretka. Trzeba uważać, bo przez to lubi uciec całym glutem z gąbki :D Zapach piękny - charakterystyczny dla fioletowych kosmetyków, jeśli wiecie co mam na myśli...Cena żelu to tylko 3,99zł.

Konsystencja, obietnice producenta, skład


Żel pod prysznic Violet Passion Isana 


Wierzcie lub nie, ale żel pod prysznic Isana mam po raz pierwszy i to przez przypadek. Spacerowałam ostatnio po Rossmannie, patrzę a tu żele za 2,69zł. Po niezbyt długich oględzinach wzięłam najnowszy i niespotykany wariant zapachowy - czarną porzeczkę.
Żel mieści sie w 300ml, przezroczystej butli. Jest gęsty, ale mniej niż żel Be Beauty. Kolor fioletowy/przejrzysty. Zapach czarnej porzeczki, niespotykany w kosmetykach. Lubię takie nowości. Jak juz wspominałam jego cena w promocji to 2,69zł, więc można poczynić zapasy i codziennie raczyć się innym zapachem.

Konsystencja, obietnice producenta, skład


A Wy jakie tanie i dobre żele pod prysznic polecacie?

15 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubię żele z Isany, ten też mam i lubię jego zapach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Żelów z isany jeszcze nie miałam, ale te z biedronki bardzo lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię Isanowe żele - za niecałe 3 zł są bardzo przyzwoite. Tych Biedronkowych nie miałam, alw co mi szkodzi wypróbować ? Najpierw jednak unicestwię zapasy z Orginal Source i wielkiego płynu z Reala :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ISANA to podstawa na mojej półce w łazience. Zawsze jakiś smaczek, wróć zapaszek musi gościć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Isanę lubię, tego drugiego nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obydwa lubię:) jednak jeszcze bardziej lubię biedronkowe żele SPA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak Japonia Spa to mój najnajnaj - pachnie latem, słońcem, plażą... :)

      Usuń
  7. oo, Isana ma nowy zapach? nie wiedziałam, na pewno kupię!

    OdpowiedzUsuń
  8. Żele z Biedronki z tej serii bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dove i Nivea jak są na promocji :D moje ulubione, a z tańszych to Ziaja oliwkowa, uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby sie tak zastanowić, to żadnego z powyższych zeli nie miałam...

      Usuń
  10. ten z Isany kusi swoim wyglądem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobre i tanie to przede wszystkim Sayo, mają je w drogerii Natura. Za 4 złote, 500ml żel, rewelacja. Zapachy mają świetne i skóra pachnie po nich długo, dobrze myją, jak da mnie super.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +