Obserwatorzy

poniedziałek, 27 stycznia 2014

Walentynkowa gazetka urodowa Biedronka 30.01-12.02.2014r.

Gazetki urodowe z Biedronki to coś co blogerki kosmetyczne lubią  najbardziej (no może poza promocją -40% w Rossmannie). Bieżąca oferta zawiera mnóstwo ciekawych pozycji - większość z nich chętnie bym przygarnęła, co jest niestety niemożliwe...Mimo to myślę, że jakieś małe co nieco sobie zafunduję :)



Zaintrygowała mnie kula do kąpieli z kolczykami w środku :D Myślę, że warto się temu przyjrzeć...W dodatku kula mieszka na muszelce :D Kusi Lip Smacker o smaku waniliowej i wiśniowej Coca Coli, chociaż miałam już o smaku zwykłej i szału nie było...

Pachnące żele i smarowidła - nie ciekawią mnie.

Cd...ze swojej strony polecam sławne już żele peelingujące Joanny. Ze zdumieniem odkryłam, że żel o zapachu kiwi jest najlepszym wariantem zapachowym.

Nivea i Dove. Jak dla mnie nic. 

Lirene też mnie nie kusi...

Tu obowiązkowa pozycja każdej blogerki - płyn micelarny Be Beauty w wielkiej butli i  w małej cenie :D Ja mam jeszcze z poprzedniej promocji :)

Tu warto zwrócić uwagę na podkład Lirene City Matt w niezwykle konkurencyjnej cenie! 
Nigdzie nie znajdziecie takiej ceny, nawet w promocji :) Mój ulubiony podkład, gdybym mogła zrobiłabym zapasy...

Kolorówka Lady Code, czyli Bell - polecam Lip Tinty, mam dwa i jestem zachwycona :)

Sprawy paznokciowe...

Z miłą chęcią przygarnęłabym całą serię arganową Eveline. Niestety portfel świeci pustkami. 
Widzę też kawał - jedwab Biosilk - dobry i tani, ale czy nie występuje czasem w stałej ofercie 
za 3,39zł...? :)

Zestaw Timotei też bym przygarnęła...

Coś dla panów...


Suple :P

Coś na Walentynki

Niewątpliwie smaczne czekoladki i urocze kosmetyczki - chcę te w groszki :D

Nudy...

Piękny polarowy kocyk (przemawia do mnie ten z głównego zdjęcia)

I jak? Wpadło Wam coś w oko, czy będziecie omijać w tych dniach Biedronkę szerokim łukiem?

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ten biały w ażurkowe motywy jest cudny!

      Usuń
  2. Chyba tym razem wizyta w Biedronce mnie nie ominie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że mam biedronkę blisko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam aż trzy blisko...Właściwie to moje miasto zamienia się w jeden wielki biedronko-rossmann...

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Też ją chcę ;> W kolejnych edycjach ma być wisiorek i bransoletka :D

      Usuń
  5. Widzę dużo fajnych rzeczy. Ciężko będzie się powstrzymać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie brak funduszy skutecznie powstrzyma...:/

      Usuń
  6. Takie ceny i takie kosmetyki... a ja mam postanowienie, że do końca marca nic kosmetycznego nie kupię...oj mam nadzieję, że wytrzymam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, postanowienie postanowieniem, ale jak jest okazja to trzeba kupować :D

      Usuń
  7. Oj sama bym z chęcią przygarnęła kilka rzeczy :) Tutti Frutti masełko na pewno!! :) Balsamy do ciała z Lirene także:) i soraya i tge peelingi Naturia.. jeej ile fajnych rzeczy!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. ja idę po micela i czekoladki, ale skoro polecasz podkład to mu się bliżej przyjrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno wybiorę się po saszetki masek Biovax :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +