Obserwatorzy

niedziela, 2 lutego 2014

Cienie Velvet Touch Sensique

Z firmą Sensique nie miałam zbyt wiele do czynienia. Parę lat temu miałam jakieś cienie i puder. Nie byłam zbyt zadowolona z tych kosmetyków. Cienie Velvet Touch kupiłam pod wpływem chwili i chciejstwa, ubiegłego lata nad morzem, była to nowość w ofercie.

Cienie Velvet Touch Sensique


Kupiłam dwa odcienie - pomarańczowy nr 140 oraz brudny róż nr 139. Swoją drogą nie wiem co ja tak z tymi pomarańczami w zeszłym sezonie...O ile z różu można korzystać cały rok, to pomarańcz wygląda dobrze tylko przy opalonej skórze.Typowo letni kolor.


Cienie mieszczą się w przezroczystym, plastikowym opakowaniu, bez szału, ale też opakowanie samo się nie otwiera ani nie niszczy. Gramatura dość spora, bo 4g.

Cienie mają jedwabistą strukturę, łatwo się aplikują i współpracują z innymi cieniami, jednak są dość miałkie i trochę pylą. Na bazie trzymają się cały dzień. Są nieperfumowane, więc bedą odpowiednie dla alergików.

Kolorki są bardzo ładne i trudno było się zdecydować, bo jest ich aż 24. A, że kupowałam w cenie regularnej, bodajże 6,49zł to wzięłam tylko dwa. Poza tym cieni u mnie dostatek. Wieść niesie, że są teraz w promocji po 3,49zł, ale jak zwykle wybrane odcienie...Do wyboru mamy cienie o wykończeniu satynowym i matowym.

Prezentacja:


Mimo iż na palcu wyglądają na mocno napigmentowane, to na powiece wypadają dużo delikatniej, także są idealne do codziennego użytku.

Skład:


Według mnie cienie są godne uwagi i warto się za nimi rozejrzeć jak będą w promocji.

PS. Własnie teraz zauważyłam, że producentem cieni jest firma Hean :P Jak już wspominałam, moje oczy nie widzą szczegółów...

Cienie Sensique.DN/4g/6,64zł

10 komentarzy:

  1. Ja mam z tej serii ciemny czekoladowy brąz, niestety numer mi się starł, i jest mega napigmentowany zarówno podczas swatchowania jak i na powiece:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie kupiłabym jakieś kosmetyki tej firmy, ale niestety nie mam nigdzie w pobliżu żadnej natury. :(
    A co do cieni to ten różowy bardzo mi się podoba, kolorek typowo w moim stylu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam jeszcze cieni z tej firmy, ale może się skuszę, beż mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. pomarańczowy jest w moim typie :)...co do promocji kosmetycznych to w naturii teraz są duże wyprzedaże można kupić fajne kosmetyki nawet za 50 gr. sztuka, tak wzbogaciłam się w żółta kredkę do oczu i szminko róż w sumie zapłaciłam 1 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ten sam, kolor jakiś srebrno biały, godne uwagi jak napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten nudziak fajny na codzień ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +