Obserwatorzy

wtorek, 4 lutego 2014

I wreszcie najpiękniejszy z pięknych:

WOW Glamour Sand Wibo nr 2. Po prostu piękny! Idealnie współgra z moją karnacją, dłonie wyglądają wprost olśniewająco :D W rzeczywistości moja skóra jest bardziej żółta (jasna oliwka), a lakier bardziej nasycony.






Zdjęcia robione z lampą błyskową, bo jak już wczoraj pisałam, zdjęcia tych lakierów bardzo tracą gdy są robione w świetle dziennym.

Do pełnej kolekcji błyszczących piasków brakuje mi nr 4. Być może się skuszę, gdy będzie w promocji :)

W ogóle, przejrzałam wczoraj najnowszą gazetkę Rossmanna i nie mogę się oprzeć wrażeniu, że ściągnęli ofertę od Biedronki...W najnowszej gazetce Rossmanna można znaleść wiele produktów z gazetki walentynkowej Biedronki i to o dziwo w niższych cenach. Wstyd. Żeby tak żadnej własnej inwencji...:)

11 komentarzy:

  1. rossmann konkuruje z biedronką? nieźle.

    lakier super. taki karnawałowy. a jak z trwałością i czasem schnięcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy konkuruje, ale gazetka mówi sama za siebie :)
      O właściwościach lakieru pisałam tu:
      http://slomianyzapalmoj.blogspot.com/2013/11/efekt-brokatowego-piasku-wibo.html

      Usuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +