Obserwatorzy

środa, 5 lutego 2014

Nie ma to jak długie włosy...

Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony zszywka.pl.


Po prostu coś pięknego! Wiśniowe i rude. Swego czasu miałam powyższy kolor - idealny dla mojej karnacji...A poniższy zawsze chciałam uzyskać, ale nic z tego - moje włosy nie są zainteresowane wchłanianiem farby...


Włoski ok, ale czy aby nie za dużo ich dla takiej drobnej sylwetki?...
Do takich włosów trzeba mieć posturę :P 
Jak tak się dłużej przyglądam, to te włosy całkiem moje przypominają...


 Idealnie proste i idealnie nietwarzowe dla większości...


Róża z włosów- jestem zachwycona! Nigdy w życiu nie widziałam czegoś podobnego!
 Czy to naprawdę jest zrobione z włosów?


Chcę takie!!!


Warkoczowy przewodnik


Przepis na waterfall


Przepis na kok, rogal?


Przepis na afro. Już miałam się za to brać, ale po chwili namysłu: "Wait the minute! Jak chcesz owinąć 65cm włosów wokół tej krótkiej kokówki?" - no jak? Ale pomysł dobry. I niszczący włosy...


I loczki na sreberko...


Jednak co długie włosy to długie włosy...:)

9 komentarzy:

  1. Też kiedyś namiętnie farbowałam na kolor zbliżony do pierwszego, a zawsze marzył mi się taki ognisty rudy :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja bym chciała mieć długie włosy, marzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dwa pierwsze są nieziemskie ! niestety brakuje mi odwagi i dalej zostane przy moim nudnym ciemnym brązie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. chce te co są pod tą różą z włosów, ślinie się do nich *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. na takie długie muszę jeszcze sporoooo poczekać :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama jestem posiadaczką długich włosów, ale nie radzę sobie z ich upinaniem w różne koki np. lub fantazyjne loki.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +