Obserwatorzy

niedziela, 23 lutego 2014

Wazelina kosmetyczna z malinami Editt Cosmetics

Moje miasto obfituje w całkiem fajne sklepy typu "Wszystko po...". Jak się dobrze trafi to można w nich zastać markowe kosmetyki czy ubrania za bezcen. Np. ostatnimi czasy są ciuchy i dodatki z Pimkie czy Stradivariusa :D

Całkiem niedawno znalazłam zapachowe wazelinki, które skojarzyły mi się ze słynnymi masełkami do ust. Wzięłam malinową. 

Wazelina kosmetyczna z malinami Editt Cosmetics


Nie przepadam jakoś szczególnie za wazeliną, ale jak z malinami to może być :) Kosmetyk mieści się w plastikowym pudełeczku o pojemności 18g. Pudełeczko samo się nie otwiera, więc za to wielki plus. Konsystencja produktu jest typowa dla tego typu kosmetyków - twarda i zbita, jednak przy kontakcie z palcem łatwo się rozsmarowuje. Nie jest jednak ciapata.


Głównym zadaniem wazeliny jest natłuszczenie i ochrona naskórka. Ja używam jej do ust i spisuje się całkiem nieźle. Rzeczywiście odczuwalnie natłuszcza i utrzymuje się przez jakiś czas. Mam ostatnio problem ze spierzchniętymi ustami (chyba po raz pierwszy w życiu) i ten kosmetyk przynosi mi ulgę. Po nałożeniu czuć delikatna woń malin, jednak po dłuższej chwili czuć typowy zapach wazeliny :) Nawet gdy wazelina się zetrze (wazelina się nie wchłania) to usta nadal pozostają nawilżone. Poza tym nadaje delikatny połysk przez co lekko podbija koloryt warg.

Do wyboru jest pięć wariantów zapachowych: naturalna, z kiełkami pszenicy, z rokitnikiem, z wiesiołkiem i z malinami. Dla mnie tylko wersja z malinami wydaje się interesująca :)

Skład: Petrolatum, Parfum

Wazeliny można używać do innych celów m.in do pastowania butów czy nawilżania suchych partii ciała takich jak łokcie czy kolana. Tak a propos. Miała któraś z Was kiedykolwiek suche kolana? WTF?! No chyba, że panie lekkich obyczajów...

Znacie? Miałyście? Kupujecie czasem kosmetyki w sklepach typu "Wszystko po..."?

Wazelina/"Wszystko po..."/18g/2,50zł

23 komentarze:

  1. nie widziałam,że są wazeliny owocowe,jak dla mnie świetna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są, są. Flos Lek też ma fajne :) Tzn. fajniejsze.

      Usuń
  2. nie pociągają mnie wazelinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nigdy nie używałam wazeliny, ale przymierzam się do zakupu jakiejś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nigdy typowej wazeliny :) Ciekawa jestem tego malinowego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ah ja używałam wazeliny np na łokcie - wysuszyła mi je jeszcze bardziej . U mnie sie nie sprawdziła żadna .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam ani suchych łokci ani kolan :)

      Usuń
  6. mam ją i kupiłam w takim właśnie sklepie "Wszystko po..." najpierw podeszłam z dystansem, ale okazała się dobra jednak nie używam jej często :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam wazeliny, na noc używam zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam wazelinę poziomkową z Flos-Leku i polubiłam ją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam różaną i też bardzo lubię :)

      Usuń
  9. Lubię używać wazeliny na usta, ponieważ są one bardzo suche. Tą pewnie bym polubiła głównie ze względu na zapach. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Panie lekkich obyczajów i ich suche kolana :) You made my day! <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawno nie używałam wazeliny. Czasem zaglądam do tego typu sklepów, można znaleźć perełki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim mieście są naprawdę fajne sklepy tego typu :)

      Usuń
  12. szczerze mówiąc,nigdy nie używałam wazeliny:) a jeśli chodzi o sklepy "wszystko po" to czasami lubię tam wejść bo czasami fajny lakier do paznokci można trafić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakiery są tak akurat takie sobie :)

      Usuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +