Obserwatorzy

niedziela, 2 marca 2014

Energia młodości - krem pod oczy AA 30+

Odkład skończyłam 25 lat uznałam, że krem pod oczy musi na stałe zagościć w mojej kosmetyczce. Nasza skóra zaczyna się starzeć już po 20 roku życia, więc tym bardziej trzeba o nią dbać gdy skończy się 25lat. Do tej pory miałam kilka kremów pod oczy i wiem jedno - najważniejsze żeby mnie nie podrażniał. 

Energia Młodości - krem pod oczy nawilżająco-wygładzający AA 30+


Krem mieści się w 15ml charakterystycznej dla tego typu produktów tubce, zapakowany w kartonik. Posiada wygodny dzióbek, przez który wydostaje się odpowiednia ilość kremu.


Krem jest bezzapachowy - alergicy się ucieszą, ja niespecjalnie, lubię jak kosmetyki ładnie pachną. Z drugiej strony dzięki brakowi substancji zapachowych mam niemal 100% pewność, że kosmetyk nie będzie mnie podrażniał. 

Producent:

"Kwas hialuronowy i gliceryna doskonale nawilżają skórę i zmniejszają widoczność drobnych zmarszczek wokół oczu.
Olej z passiflory bogaty w kwas linolenowy wzmacnia naskórek i zwiększa jego elastyczność, zapewniając ochronę` anti - ageing`.
Koenzym Q10 oraz witamina E chronią skórę przed szkodliwym działaniem wolnych rodników, przyspieszających proces jej starzenia się i powstawania zmarszczek.
Wieloskładnikowy mikrolipidowy system MLS tworzy mikrobarierę, która zapewnia spoistość komórkową, zwiększając tolerancję skóry na wpływ czynników zewnętrznych będących przyczyną nadwrażliwości.
 Efekty:
- poprawa nawilżenia - 89%**,
- poprawa elastyczności skóry wokół oczu - 72%*,
- redukcja obrzęków i cieni - 78%*,
- promienne i pełne blasku spojrzenie - 81%*.
*Test samooceny w grupie 30 kobiet (100% alergicy) po 4 tygodniach stosowania, wykonany w niezależnym laboratorium badawczym.
**Badanie instrumentalne w grupie 20 kobiet, w tym także o skórze wrażliwej, po 4 tygodniach stosowania, formuła kremu na pierwsze zmarszczki na noc.
Bezpieczeństwo stosowania: 0% alergenów, parabenów, barwników.
Kosmetyki marki AA są testowane dermatologicznie i alergologicznie z udziałem osób o skórze wrażliwej i skłonnej do alergii, co stanowi o ich wyjątkowym bezpieczeństwie.
Każdy produkt przechodzi badania właściwości aplikacyjnych, które prowadzone są na grupie 30 osób, z czego 100% to alergicy"

Nie dorobiłam się jeszcze jakichś głębokich zmarszczek, ale widzę już u siebie oznaki upływającego czasu. Dlatego też chucham na zimne i stosuję krem zapobiegawczo, a raczej w celu opóźnienia pojawienia się zmarszczek, które i tak się pojawią prędzej czy później :/ 
Krem AA odczuwalnie nawilża moją skórę, jest bardziej miękka i gładka, a co za tym idzie bardziej elastyczna. Według mnie bardzo ważne jest głębokie nawilżanie wrażliwej skóry pod oczami. Skóra tam jest cieńsza i delikatniejsza niż na reszcie twarzy. Często trzemy ją wacikami zmywając makijaż dlatego też należy się jej odrobina uwagi :) Osobiście nie mam problemu z cieniami i obrzękami dlatego w tej kwestii działania kremu się nie wypowiem. Krem nie piecze mnie w oczy, nie podrażnia skóry. Stosuję go dwa razy dziennie - rano i wieczorem. Ma lekką konsystencję, szybko się wchłania, nie roluje pod makijażem. Wręcz zapewnia lepszy poślizg kosmetykom :)

Skład kosmetyku:


Podsumowując, ja z kremu jestem zadowolona głównie dlatego, że bardzo dobrze nawilża skórę oraz mnie nie podrażnia. Obawiam się jednak, że dla osób, które mają już zmarszczki i oczekują od niego cudów, może okazać się za słaby. Mam 29lat, ale nie wyglądam na tyle to też dla mnie był wystarczający. Ot, taka przeciwzmarszczkowa prewencja :) Kupiłam go w Drogerii Natura w cenie promocyjnej - ok. 15zł.

Polecam równie dobre, niepodrażniające kremy: Kozie Mleko Ziaja, Sopot Spa 30+ Ziaja (niebieski), Gerovital 20+

Krem AA/DN/15ml/ ok.15zł (promocja)

16 komentarzy:

  1. Ja w ramach motywacji i rozpoczecia pielegnacji tej okolicy zakupilam w lutym tez AA tylko ten 40+ obiecuja ze bede miec rozjasniona okolice oczu zobaczymy :) ten rowniez rozwazalam ale one w sumie maja podobne sklady :)i ja np baaardzo lubie jak kremy sa bezzapachowe wtedy sa takie bezpieczniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 40+ ? Chyba jeszcze za wcześnie - skóra się ponoć rozleniwia :)

      Usuń
  2. Fajnie, że nawilżył. Ja wątpię, że kremy drogeryjne "usuwają" zmarszczki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeciwzmarszczkowy jak sama nazwa wskazuje ma nie dopuścić do ich powstawania :)

      Usuń
  3. całkiem przyjemny się wydaje...

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ostatnio poszukiwałam kremu pod oczy i znalazłam całkiem ciekawy z Oeparol :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego kremu jeszcze nie miałam bo dostosowuje kremy do wieku a do 30stki mi blisko ale jeszcze jej nie mam więc za jakiś czas sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby tak, ale kremy są albo 25+ albo 30+. O 28+ nie słyszałam :P

      Usuń
  6. Właśnie szukam kremu pod oczy dość intensywnie nawilżającego :) 24 lata więc muszę zacząć intensywnie dbać o skórę wokół oczu. Zaciekawiłaś mnie tym produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawilżenie to podstawa, może się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam go, ale z tego co piszesz wart jest zainteresowania:)

    OdpowiedzUsuń
  9. kremik jeszcze nie dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Często używam takich kremów na całą twarz, są nieco mocniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  11. To się muszę zastanowić ;) i tez bardzo lubię ziaje kozie mleko ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +