Obserwatorzy

wtorek, 11 marca 2014

Maseczka do włosów Biovax

Niedawno w Biedronce były dostępne maseczki w saszetkach Biovax firmy L'biotica. Jako, ze firma jest mi kompletnie nie znana, wzięłam jedną bez przekonania.

Biovax intensywnie regenerująca maseczka Argan, Makadamia, Kokos


Maseczka odleżała swoje i wczoraj nadszedł dzień, w którym została użyta. Moje włosy ostatnimi czasy są wręcz nieznośne. Plączą się, rozdwajają, są przesuszone na końcach, robią się kołtuny, które zdarza mi się wyrywać szczotka :/ Duża w tym zasługa ich długości, sięgają już pasa, a właściwie jeszcze 5cm i będą po tyłek :D Jest ich dużo i nawet rozważałam wycieniowanie, bo podcięcie kilku cm nie wchodzi w grę. Tak, w ostatnich dniach włosy dały mi w kość :/ Wiem, brzmi to jakbym nie miała lepszych problemów :) Zapewniam, że mam, a włosy nie spędzają mi snu z powiek :P

Wracając do maseczki. Przeczytałam dokładnie zalecenia i przystąpiłam do działania. Umyłam włosy, osuszyłam ręcznikiem i nałożyłam maseczkę na całe włosy.

Maseczka jest bardzo gęsta, nie spływa z włosów. Zapach! Zapach ma tak obłędny, że cały czas mogłabym ją wąchać. Ta woń kojarzy mi się z czymś miłym, ale nie mogę sobie przypomnieć z czym...Na mokrych włosach czuć maseczkę bardzo intensywnie, na suchych zapach już nie jest taki wyraźny, ale jest. Według zaleceń należy trzymać maseczkę na włosach 15 minut, po czym spłukać. Ja trzymałam ok. 20 minut.

Działanie. Już podczas spłukiwania włosy były świetne - wygładzone, śliskie, takie zbite. Łatwo się rozczesywały, a dla mnie to bardzo istotne. Po wyschnięciu włosy są po prostu obłędne! Tak piękne i gładkie dawno niebyły. Niemal jak z reklamy :D Dodam jeszcze, że nałożyłam maskę na całą długość włosów i skórę głowy i nie są ani trochę przetłuszczone czy obciążone. Dawno żaden produkt do włosów tak mnie nie zachwycił. Jestem zachwycona do tego stopnia, że mam zamiar kupić pełnowymiarową maseczkę Biovax. Obecność dobroczynnych olejów - makadamia, arganowego i kokosowego to coś co włosy bardzo lubią. Zdecydowanie maseczka do produkt, który powinien gościć na włosach przynajmniej raz w tygodniu. Zupełnie jak maseczki do twarzy, niby nic, a potrafią zdziałać cuda :)

Skład kosmetyku


W moim przypadku maseczka starczyła na jednorazowe użycie, ale przy krótszych włosach starczy na 2 razy.

Maseczka Biovax/Biedronka/20ml/1,99zł

23 komentarze:

  1. Dzisiaj zamierzam zakupy w Biedronce więc bankowo wrzucę tą maseczkę do koszyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto kupić, zwłaszcza, że jest już w promocji za 1,59zł :)

      Usuń
  2. nie lubię tej maseczki z Biovaxa, puch mam po niej niesamowity i zapach mnie drażni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam ten zapach! Na moje włosy działa rewelacyjnie - żadnego puchu

      Usuń
    2. dokładnie! zapach świetny a i działanie fajne :) dobrze że mam jedna saszetkę w zapasach :D

      Usuń
  3. Ja sie na nie skusilam mimo ze ich maski zwykle dobrze mi sluzyly jednak plan zuzywania tego co mam mnie ograniczyl moze nastepnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Co się odwlecze nie uciecze, nie?" :)

      Usuń
  4. tez miałam tą maseczkę do włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie ta wersja jeszcze czeka na swoją kolei, ale pokładam w niej największe nadzieje :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam tą maseczkę tylko w opakowaniu 500 ml i bardzo ją lubiłam,teraz jak trochę zminimalizuje moje zapasy to skuszę się na wersję do włosów suchych

    OdpowiedzUsuń
  7. Zużyłam niedawno jej wielkie opakowanie. Genialna maska, świetnie odżywia, zmiękcza... same ochy i achy mogłabym wygłaszać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. to powinnam się i ja w nią zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, kilka razy oglądałam ją i jej inne wersje w Biedronce i zastanawiałam się czy kupić. Ale postanowiłam najpierw zużyć maski, które posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swojego czasu wax uratował mi czuprynę;)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam, ale słyszałam dużo pochwał :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam też tą saszetkę tej maski, ale jeszcze jej nie próbowałam. Chyba będę musiała jednak jej spróbować, jak ją tak chwalisz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, że tak dobrze działa i nie obciąża :) Może jeszcze uda mi się ją kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam kilka saszetek tej maski, rewelacyjnie sprawdza się na moich niesfornych włosach:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nawet nie wiedziałam, że były w Biedronce, pewnie już się spóźniłam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Planuje kupic jej pełnowymiarowe opakowanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej! Zapraszamy na naszego bloga: easyaccesstobeauty.blogspot.co.uk . Odbywa sie tam teraz konkurs :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. dużo dobrego słyszałam o tych maskach, szkoda tylko że nie miałam okazji ich jeszcze wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +