Obserwatorzy

wtorek, 4 marca 2014

Odżywka do włosów bez silikonów i parabenów Isana

Kiedyś nie zwracałam na nieuwagi, teraz bardzo lubię szampony i odżywki Isana. Kosmetyki mają dobrą pojemność, szampony 400ml (mniejszych nie kupuje), odzywki 300ml. I do tego korzystna cena - 3,99zł w promocji - nic tylko brać. Jest mnóstwo rodzajów do wyboru.

Odżywka do włosów bez silikonów i parabenów Isana


Jak już wspominałam odżywka ma pojemność 300ml. Opakowanie jest nieco sztywne, co utrudnia wydobycie gęstej odżywki. Kosmetyk ma różowy kolor i bardzo przyjemny zapach, który długo utrzymuje się na włosach. 

Obietnice producenta:


Używam odżywki codziennie lub co drugi dzień. Nie obciąża włosów, nie sprawia, że stają się oklapnięte i niewyjściowe. Włosy łatwo się rozczesują, a to dla mnie najważniejsza cecha odżywki. Nie są po niej jakoś super lśniące, właściwie to wcale nie lśnią, ale są puszyste i miękkie w dotyku (nie sianowate!). Dzięki gęstej konsystencji nie spływa z włosów. Oceniam jako całkiem przyzwoitą, choć miałam lepsze.

Skład:


Miałyście tą odżywkę? Jakie odżywki lub szampony Isany polecacie?

19 komentarzy:

  1. heh, a ja własnie pisze post z nowościami i też mam tą odżywkę ;) Post pojawi się jutro ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam. Z isany miałam bardzo dawno temu szampon do włosów blond, który zupełnie się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi te odżywki strasznie plączą włosy;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie nie plącze, a to duży plus :)

      Usuń
  4. Miałam tylko tą, niestety efekt był marny. Właściwie to nie było żadnego.. :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam raz odżywkę z tej firmy ale to już dość dawno. Być może coś się zmieniło w składzie bo u mnie ta odżywka nic szczególnego z włosami nie robiła ale też nie szkodziła;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie, jeśli tylko ułatwia rozczesywanie to już jest duży plus :)

      Usuń
  6. Kosmetyki ISANA raczej nie robią szału, miałam kilka i na tą chwilę, żaden mnie nie zachwycił.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam, ale chętnie spróbuje, bo nigdy nie miałam ani szamponów ani odżywek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. SKUSIALABYM SIE NA ISANĘ,ALE MOZE NIE TĄ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie widziałam po niej niestety żadnych efektów, więc jakoś się z nią nie polubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę ją kupić, może dobrze się spisze, za taką cenę mogę poeksperymentować. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam i byłam naprawdę zadowolona, szczególnie dlatego że ułatwiała rozczesywanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. tej nie miałam, ale bardziej kusi mnie ta bawełniana czy jak ona (biało-niebieska) ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam prodfukty Isana, są tanie i bardzo dobre.
    Moimi ulubieńcami tej firmy są żele pod prysznic i suchy szampon

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam blogować
    teenageladym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam i byłam z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. szczerze mowiac nigdy nie zwracalam nie uwagę,wole cos bez spłukiwania,ale moze kiedys sie skuszę.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +