Obserwatorzy

poniedziałek, 24 marca 2014

Pędzle Ecotools

Pędzle Ecotools są powszechnie znane i lubiane. Przyjazne środowisku - wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu - metalowe skuwki pędzli, bambusowe rączki oraz syntetyczne włosie. Etui w którym sprzedawane są pędzle wykonane są z lnu i bawełny. Dzisiaj przedstawię dwa pędzle - do pudru oraz do różu.

Pędzle Ecotools


Pędzel do pudru Ecotools 1200


"Idealny do pudru prasowanego, sypkiego i utrwalania makijażu. Wykonany z miękkiego włosia syntetycznego - taklonu (`cruelty - free hair`) oraz materiałów pochodzących z recyklingu (bambusowa raczka, aluminiowe okucia)" 

Używam pędzla od około 4 miesięcy. Stosuje zarówno do pudru prasowanego jak i sypkiego. Lepiej sprawuje się przy pudrze sypkim. W przypadku prasowanego (mam teraz wypiekany Lovely) mam wrażenie, że zabiera za mało produktu. To chyba wina tego gładkiego włosia...Włosie jest mięciutkie, nie podrażnia skóry. Jednak tak jak mówiłam jest takie zbyt gładkie, śliskie. I jak widać na powyższym zdjęciu, nie dopiera się do końca (na zdjęciu pędzel świeżo po praniu). Ale najważniejsze, że nie gubi włosia, a włosie się nie odkształca i nie łamie. 

Bambusowa rączka, dzięki odpowiedniej długości jest bardzo wygodna. Jest również "podpisana" - Large Powder. Dzięki temu wiemy do czego przeznaczony jest pędzel :P




Pędzel do różu Ecotools 1201



"Przeznaczony do podkreślania kości policzkowych i konturowania. Wykonany z miękkiego włosia syntetycznego - taklonu (`cruelty - free hair`) oraz materiałów pochodzących z recyklingu (bambusowa raczka, aluminiowe okucia)"

Pędzel do różu ma takie same właściwości jak ten do pudru - takie samo wykonanie. Rączka jest takiej samej długości, jednak główka pędzla jest odpowiednio mniejsza. Różu jako takiego nie używam, ale pędzle kupiłam z myślą o roświetlaczach, których mam kilka :) Najczęściej używam Candy Floss W7 i pędzel pięknie się przy nim sprawuje. Ten pędzel również jest "podpisany"


Z pędzli jestem zadowolona. Za stosunkowo niewielką cenę - ok. 24zł w promocji sztuka otrzymujemy przyzwoite pędzle o miłym i miękkim włosiu. Na korzyść pędzli przemawia przede wszystkim to iż są pozyskiwane w sposób nie szkodzący środowisku, a zwłaszcza zwierzętom.



Pędzle Ecotools/DR/ok. 24zł sztuka (promocja)

10 komentarzy:

  1. bardzo lubię te pędzle i świetne rozwiązanie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam te pędzle! :) muszę jeszcze dokupić kilka

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mam ani jednego pędzla z tej firmy ale jestem ich bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę wreszcie zainwestować w dobry zestaw pędzli ;) Póki co mam jakieś pojedyncze sztuki, niedobitki, każdy z innej firmy :P

    OdpowiedzUsuń
  5. jak trafię na promocję wezmę może ten do pudru :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham takie wielkie pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie znam pędzli ecotools, zastanawiałam się kiedyś nad zamówieniem kompletu na ebay'u, ale mam pewne wątpliwości co do oryginalności, bo ceny bardzo przystępne...

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie są super mięciutkie, może się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten do pudru by mi się przydał, bo mój słabo się nadaje do sypkiego, a jak mówisz, że ten jeszcze lepiej sprawuje się przy sypkim niż prasowanym, to go muszę zakupić :D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +