Obserwatorzy

środa, 12 marca 2014

Promocje i wyprzedaże, czyli to co blogerki lubią najbardziej

Byłam dzisiaj w Biedronce i Rossmannie. Zarówno w jednym jak i drugim sklepie mój wzrok przyciągnęły całkiem ciekawe promocje, a właściwie wyprzedaże. Dotyczyły oczywiście kosmetyków. 

W Rossmannie dostrzegłam wyprzedaż limitki Snow Dust Lovely. Wypiekane róże za ok. 4,50zł, słynny wypiekany puder ok. 6,70zł, lakiery i inne. Słowem można kupić limitkę za połowę pierwotnej ceny. Kupiłam wypiekany puder, jest taki śliczny :D Chcę kupić jeszcze jakiś
róż, pewnie nr 3, bo jest najbardziej brązowy :) Oglądałam w sklepie dokładnie czy aby mój puder jest niemacany i nawet po otwarciu w domu nie mam pewności...Apeluję do firm o zabezpieczenie kosmetyków, bo nie życzę sobie kupowania upalcowanych...

Jakiś czas temu widziałam wyprzedaż limitki  Wild Thing Wibo, ale kompletnie nie w moim typie...

Poza tym od jakiegoś czasu w Rossmannie można dostrzec przy niektórych kosmetykach etykietkę "Cena na do widzenia" Oznacza ona, ze sklep żegna sie z danym kosmetykiem , z różnych powodów i sprzedaje je po okazyjnych cenach. Tym sposobem jakiś czas temu kupiłam krem BB Rival de Loop za ok. 6zł.
Dzisiaj widziałam tanie płyny do kąpieli m.in. jakiś marki własnej (albo i nie...) za jedyne 1,79zł, ale raczej śmierdział...

Rzucił mi się w oczy peeling myjący Tutti Frutti o zapachu karmelu z cynamonem 300ml za jedyne 6,30zł. Chyba się opłaca...Na pewno sie opłaca! Doszukałam sie pierwotnej ceny - 13zł :) Chyba go kupię...

Często są też wyprzedawane jakieś świąteczne zestawy kosmetyków czy inne akcesoria. warto zwrócić uwagę na takie promocje.

Od 5 - 29 marca 2014, dokonując zakupów w Rossmannie otrzymujemy kupon, który należy zarejestrować na stronie rossnett.pl i otrzymujemy zniżkę i 40% na perfumy. Fajnie, nie? Mnie perfumy nie kręcą, używam tańszych wód perfumowanych, ale zniżka jest spora...Poprzednio była taka akcja, ale -10% na całe zakupy. 

Tradycyjnie w Biedronce trwa wyprzedaż poprzedniej gazetki urodowej - kolorówka, pielęgnacja. Udało mi sie dorwać dwie maseczki Biovax, o których wczoraj pisałam. Kosztują 1,59zł za sztukę. Warto poszukać w swoich Biedronkach :)

Poza tym kolorówka Bell czy raczej Lady Code, szminki o smaku Coli, podkłady Lirene City Matt oraz City Shine za niecałe 15zł - to już prawdziwa okazja! Były jeszcze kosmetyki pielęgnacyjne m.in. Tutti Frutti. Miałam ochotę na mus do ciała, ale mam dostatek smarowideł.

Trwa również wyprzedaż produktów do pielęgnacji obuwia firmy Kiwi. Kupiłam pastę do butów w puszce za 1,29zł...W butach każdy chodzi to i pasta się przyda :)

Przyznam, że bardzo podoba mi się akcja - ileś tam procent na daną grupę asortymentu. Zawsze można zaoszczędzić grosza, a kto tego nie lubi? Jakiś czas temu była tez fajna akcja produkt dnia, gdzie można było nabyć towar czasem i za połowę ceny. Oj, lubię takie rzeczy :)

A Wy, lubicie szukać okazji czy kupujecie jak leci? Nieskromnie przyznam, że mam oko do wszelkich promocji, wyprzedaży itd. I lubię to!

36 komentarzy:

  1. Kurczę, w piątek biegnę do rossmanna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę się przejść do Rossmana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaaaa... a przed chwilą pisałam na innym blogu o moim zakupoholizmie, rzecz jasna jeśli chodzi o kosmetyki ;)
    Byłam wczoraj u siebie w Biedronce ale już wszystko przetrzepane i zostały dosłownie rozszarpane opakowania :/ nawet weszłam w jakąś piankę go golenia bo zajmowała cały chodnik w dziale kosmetycznym :P
    Ale Rossmanowi nie przepuszczę! Jutro obowiązkowo tam wstąpię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, w moim mieście Biedronki i Rossmanny powstają jak grzyby po deszczu, więc jak nie ma w jednym sklepie to idę do następnego :D Masz rację, nie przepuszczaj! :D

      Usuń
  4. Jutro po szkole muszę wstąpić do rossmanna. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne te przeceny,jednak ja narazie nie potrzebuje nic nowego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie potrzebuję, a na dodatek mam zero kasy...:) Ale okazja to okazja :)

      Usuń
    2. ernestyna, Twój komentarz dokładnie określa moje podejście :)
      też zwykle z niecierpliwością czekam na poniedziałek/czwartek kiedy to następuje zmiana rabatowanej grupy w Biedrze

      Usuń
  6. O nie, a ja kupiłam te "śniegowe" lakiery po normalnej cenie, gdy był na nie Booom! w obawie, że może już nie być okazji do ich kupienia, a tu promocja na nie :( no cóż za niecierpliwość się płaci- i to dosłownie :D
    Czasem zdarza mi się natrafić na jakąś fajną promocję, ale zazwyczaj gdy coś mi się marzy, to nie czekam, aż przecenią tylko kupują, a gdy czegoś mniej potrzebuję, to jak jakaś fajna okazja na to jest, to kupię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od początku miałam ochotę na ten puder, ale brak kasy sprawił, że sobie odpuściłam. Ale za połowę ceny można sobie pozwolić :)

      Usuń
  7. Ja ciągle poluję w "mojej" Biedronce na te maski Biovax i chyba już niestety ich nie upoluję :/ Na szczęście mam w swojej okolicy jeszcze kilka Biedronek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z maseczkami może być ciężko. W mojej Biedrze też niby nie było, ale babka wykładała towar, znalazła i pobiegła za mną jak już wychodziłam :D

      Usuń
  8. widziałam wczoraj w Rossmann te promocje ale u mnie nic nie było, dziś będę szukać dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj byłam w innym i było tego więcej m.in róże. A w tym koło mojego domu prawie nic...

      Usuń
  9. Ja w Rossmannie kupiłam tylko lakier z Lovely,chciałam jeszce puder ale wszystko było pomacane :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te lakiery mi sie jakoś nie podobają...Koniec końców też nie wiem czy mój puder był macany czy nie, przetarłam go chusteczką dla pewności :)

      Usuń
  10. Sporo tych promocji ale nie ma nic dla mnie .

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w Rossmannie kupiłam lakier Blink Blink i błyszczyk Lovely ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, były te lakiery, ale nie przepadam za takimi

      Usuń
  12. A ja mam marzec bez kosmetyków ;D omijam szerokim łukiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już jestem spłukana i na ten miesiąc mam bana na zakupy... :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem nierobem, więc tym bardziej mam bana...

      Usuń
  14. ja byłam dzisiaj w rossmannie i u mnie nie było zbyt wielkich, ciekawych promocji... a ten peeling myjący Tutti Frutti jest cudowny, jego zapach jest oszałamiający., ale niestety u mnie nie byl przeceniony :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro ten peeling jest cudowny to muszę go mieć :P

      Usuń
  15. Ja chcę maseczki Dermo Minerały, ale w pobliskiej Biedronce od dawna ich nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do twarzy? W mojej leżą i proszą żeby ktoś je kupił :P

      Usuń
  16. ten peeling wydaje się być spoko, ale nie widziałam go w biedronce u mnie buuu...
    http://karakarolina.blogspot.com/ miło mi będzie jak wpadniesz :>

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczerze mówiąc rzadko jeżdżę do Bielska (najbliższe duże miasto) więc nie patrzę czy jest promocja czy też nie tylko kupuję co mi potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. szminka o smaku coli mnie powaliła. Cały czas bym się malowała i zlizywała XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedyś, ale smakowała mi jak wygazowana ciepła Cola...

      Usuń
  19. a u mnie w Rossmanie nie ma :((
    a szkoda bo na ten róż bym się skusiła i srebrny lakier *.*

    OdpowiedzUsuń
  20. wykupiłam bym linie tutti frutti ;D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +