Obserwatorzy

sobota, 22 marca 2014

Woda różana KTC

Wody różanej używam od zeszłego lata. Do tej pory zużyłam już 3 butelki, więc wypadałoby coś o niej napisać :)

Woda różana KTC


Woda mieści się w szklanej butelce o pojemności 190ml. Etykieta przyklejona dość niechlujnie, co budzi pewne podejrzenia...Jednak najważniejsze jest to co znajduje się w środku :)


W środku przezroczysty płyn - woda różana, czyli produkt uboczny w produkcji olejku różanego. Wodę możemy stosować zarówno w kosmetyce (tonik, dodatek do maseczek, płukanka do włosów) jak i w kuchni (dodatek do ciast, deserów). Osobiście tylko raz próbowałam wody różanej w kuchni, dodając ją do placuszków serowych, ale nie wyczuwałam smaku, więc stwierdziłam, że szkoda ją marnować :)

Mimo wielu zastosowań, ja stosuję ją na jeden sposób - jako toniku do przemywania twarzy. Zawsze rano i wieczorem po umyciu twarzy, przed nałożeniem kremu. Woda ślicznie pachnie, takimi świeżymi różami z krzaczka, to chyba dzikie róże...Często spotykam się z opinią, że zapach róż jest babciny. Nie wiem co Wy macie za babcie, ale zapach róż zawsze był zapachem kobiecym i pociągającym, nie mającym nic wspólnego z babcią...Osobiście tak bardzo lubię te piękne kwiaty, że  na trzecie imię dałam sobie Róża :)

Skóra zaraz po przemyciu wodą jest odświeżona, promienna, nabiera rumieńców. Twarz wygląda młodziej. Przy regularnym stosowaniu można zauważyć zwiększoną elastyczność skóry. Swego czasu miałam przerwę w stosowaniu wody i tak jakby "zbrzydłam". Cera była poszarzała i bez życia. Zatem wniosek jest jeden - woda różana rzeczywiście ma zbawienny wpływ na urodę.

Skład i zastosowanie produktu


Koszt wody to tylko 4,99zł za 190ml, a jest bardzo wydajna, więc wydatek jest naprawdę mały. Miałyście do czynienia z tym kosmetykiem? Może znacie jakieś inne zastosowania wody różanej?

22 komentarze:

  1. Niestety mnie uczulają produkty z różą.

    OdpowiedzUsuń
  2. sama nie wiem, jakoś nie mogę się do niej przekonać...

    OdpowiedzUsuń
  3. Za 5zł bym chętnie wypróbowała ale jeszcze jej nigdzie nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupuję przez internet :) Na żywo też nie widziałam :)

      Usuń
    2. Wodę różaną można kupić w "Kuchniach Świata" albo w sklepach ze zdrową żywnością. Ja natomiast kupiłam w aleeko.pl

      Usuń
  4. Z chęcią bym przetestowała , jak znajdę na pewno kupię :D
    http://kasia-chocolate-and-chili.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tę wodę różaną :) Stosuję do włosów, ale mam zamiar ją wypróbować także do skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy jej nie używałam ale byłaby ciekawym produktem w testowaniu i poznawaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nigdy nie miałam okazji używać wody różanej ale mam ją w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie używałam :P moja mam daje cos podobnego do żelazka :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam nigdy, ale nie cierpię różanego zapachu więc pewnie się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jeszcze nigdy nie miałam do czynienia z wodą różaną :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja używam różanej wody z Dabur, tez głównie jako toniku i jestem zadowolona';)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też używam wody Dabur i tak ją polubiłam, że właśnie zaczynam trzecią flaszkę :) może skuszę się i na ta dla porównania

      a to skojarzenie z babciami to może przez różańce różane? ;)

      Usuń
    2. Co to różańce różane? Jestem na bakier z tymi tematami...

      Usuń
  12. Nigdy nie stosowałam wody różanej, ale dużo na jej temat czytałam. Jak wykończę tonik nagietkowy marki Ziaja to z chęcią się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę ją wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam serdecznie na rozdanko. Znajdzie się coś dla każdego ponieważ jest aż 5 zestawów co za tym idzie 5 zwycięzców. W tym m.in. Nowe balsamiki od organique http://pazurkiumyszy.blogspot.com/2014/03/rozdanie-wygrywa-5-osob.html

    OdpowiedzUsuń
  15. No ciekawa ta woda różana , zobaczymy może kiedyś się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest na mojej liscie kosmetykow do wybrobowania bo tyle osob o niej mowi

    OdpowiedzUsuń
  17. o tak zgadzam się z tobą iż zapach różany tej wody jest piękny, ale bardziej podobał mi się zapach daburowskiej wody jak miała jeszcze świetny skład. Tą wodę też używałam i jestem z niej zadowolona. Przy tym cena jest bardzo niska.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +