Obserwatorzy

piątek, 28 marca 2014

Żel do peelingu skóra sucha i wrażliwa Rival de Loop

Rzadko kupuję kosmetyki Rival de Loop. Właściwie jeśli chodzi o pełnowymiarowe to miałam jedynie piankę do twarzy , krem BB oraz peeling. Od czasu do czasu kupuję maseczki do twarzy w saszetkach. Jakiś czas temu szukałam peelingu i zdecydowałam się na poniższy żel.

Żel do peelingu skóra sucha i wrażliwa Rival de Loop


Peeling mieści się w plastikowej, dość miękkiej tubce o pojemności 75ml. Szata graficzna i zapach charakterystyczne dla serii Rival de Loop. Konsystencja kosmetyku jest żelowa i mnóstwem maleńkich, ale dość ostrych drobinek ścierających w pięknym niebieskim kolorze.


 Producent:
"Łagodny żel peelingujący Rival de Loop delikatnie oczyszcza skórę dzięki łagodnym substancjom peelingującym. Wyjątkowo miękkie drobinki peelingujące usuwają delikatnie, a przy tym dokładnie, zrogowaciałe i obumarłe komórki skóry. Działanie: Pantenol i wyciąg z moreli dostarczają skórze intensywnego nawilżenia i poprawiają jej wygląd"

Żelu używam, 1-2 razy w tygodniu. Delikatnie ściera martwy naskórek czyniąc skórę gładką i promienną. Cera nabiera zdrowych rumieńców. Mimo ostrych drobinek, peeling jest łagodny dla skóry. Dobrze oczyszcza ją z martwego naskórka i zanieczyszczeń. Najczęściej używam przed nałożeniem maseczki oraz jak widzę, że moja twarz nie jest za ciekawa :) Regularne stosowanie peelingu i maseczki to podstawa młodego i świeżego wyglądu ;) Koszt żelu to tylko 4,99zł, więc warto go wypróbować.

Żel peelingujący/Rossmann/75ml/4,99zł

6 komentarzy:

  1. To i tak jesteś lepsza ode mnie - ja nic nie miałam tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też nic nie miałam tej marki ..ale za taka cene warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. słyszałam o nim kiedyś i kojarzy mi się jakoś ten żel. w każdym razie cena zachęca do spróbowania a takie produkty lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Parę lat temu miałam ich, bodajże, mleczko do demakijażu. Nawet nieźle się u mnie spisywało ;)

    W najbliższej przyszłości chcę wypróbować ich żel do mycia twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja nie miałam żadnego produktu tej marki! ;O
    Ale ten żel z tego co piszesz, robi robotę, więc czuję się zachęcona :D tym bardziej, że cena także przemawia na jego korzyść :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +