Obserwatorzy

poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Dobra, zła i świetna wiadomość...

Lakiery piaskowe Wow Glamour Sand Wibo pokazywałam już każdy z osobna. Dzisiaj pokażę je razem. Mam trzy z czterech dostępnych odcieni. Najbardziej przypadł mi do gustu różowy - idealnie współgra z moją karnacją. Czarny z turkusem też jest śliczny, a fiolet taki sobie...Mam w planach kupno czarnego, ale nie wiem czy się uda...I tu następuje dobra wiadomość - lakiery z tej serii są aktualnie wyprzedawane za 2,99zł. I tu od razu zła wiadomość - to "Cena na do widzenia", więc już więcej nie zakupimy migoczących piasków. Muszę przyznać, że te lakiery wyjątkowo firmie Wibo wyszły, więc po co je wycofują?

I kilka pożegnalnych zdjęć :P Tym lakierom lampa błyskowa bardzo służy. Mojej skórze już niekoniecznie :/



W Rossmannie, w którym byłam zastałam tylko karteczkę "Cena na do widzenia"...Jutro będę próbować zakupić ostatni czarny odcień. I tylko 2,99zł...

Ale miała być również świetna wiadomość...I jest! Już jutro rusza w Rossmannie akcja -49% na kosmetyki kolorowe!!! Będzie trwać aż trzy tygodnie - do 11 maja, każdy pod znakiem innego działu kolorówki. I tak:
  • 22.04-27.04 - TWARZ - podkłady, pudry, róże, bronzery, korektory
  • 28.04-04.05 - OCZY -  tusze, cienie, kredki, eyelinery
  • 05.05-11.05 - USTA i PAZNOKCIE - szminki, błyszczyki, kredki do ust, lakiery, produkty do pielęgnacji paznokci
Doszły mnie słuchy, że Drogeria Natura nie chce być gorsza i szykuje -40% na kolorówkę, ale nie wiadomo czy to prawda...

To byłyby już dwie świetne wiadomości :D Ja sie niestety póki co nie obkupię, ale potrzebuję dobrego pudru matującego. Co polecacie? Stay Matt Rimmela miałam i jest o kant dupy potłuc...Co Wy zamierzacie kupić?

32 komentarze:

  1. różowy mi się najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja w ogóle nie lubię fioletowego koloru :)

      Usuń
  3. Nie mam pojęcia co wszyscy widzą w tych piaskowych lakierach :D Mnie one wcale nie urzekły :D

    OdpowiedzUsuń
  4. W Naturze -40% na kolorówkę zaczyna się 28.04 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! I mamy dwie świetne wiadomości :P

      Usuń
  5. ja się skuszę na pomadki :D
    puder też by mi się przydał, ale jakoś nie mam nic wytypowanego..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pomadkami dam sobie spokój...A puder pewnie wytypuję jutro w sklepie :D

      Usuń
  6. Ja mam czerwony lakier z tej serii, ale raczej nie przypadł mi do gustu. A promocji w Rossmannie nie mogę się już doczekać ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czerwonego Glamour Sand, jest zwykły matowy :) Takie mam dwa z Adosa i też uwielbiam :D

      Usuń
  7. Jak piasek to tylko jasny, takie ciemne średnio mi się podobają :)

    Też zamierzam skorzystać z promocji ale jeszcze muszę to przemyśleć:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasny piasek feee :P Ale mam w planach kupno białego i miętowego :)

      Usuń
  8. co do pudru matujacego polecam manhattan soft mat loose powder :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O ciekawe czy jeszcze są te lakiery w moim rossmannie, jutro się wybieram po korektor to od razu zwrócę uwagę na lakiery, ten zielonkawy mi się najbardziej podoba.
    Co do pudru to nie pomogę, ja już od kilku lat używam do zmatowienia krzemionki, wiec nawet nie orientuje się, co teraz jest w sklepach z tej kategorii.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne są te lakiery ;)
    Jutro wybiore się do rossmanna promocje kusza i może spotkań też te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Puder wszechczasów to dla mnie meteoryty Guerlain, naprawdę warte każdej złotówki. Bo i matowią i rozświetlają jednocześnie ;) I pięknie pachną.
    Wcześniej miałam Bourjois Healthy Mix i pewnie używałabym ich dalej, ale trafiłam na meteoryty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że mnie na nie nie stać :) Może kiedyś...

      Usuń
  12. Różowy i szmaragdowy mam. ;) U mnie one już dawno wykupione, na półce pustki. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim mieście jest pełno Rossmannów, w którymś na pewno znajdę brakujący kolor :D

      Usuń
  13. Mam różowy i ten ciemnozielony i też je bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie tych piasków już nie ma, ale mam jeden w kolekcji tylko jeszcze nie wypróbowany, chyba ten sam czarny co ty masz :) A przez te promocje chyba zbankrutuję bo poza tuszem nowym nic w sumie nie potrzebuję a na pewno coś jeszcze mi wpadnie do koszyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wychodzę z założenia, że jak jest okazja to trzeba korzystać ;>

      Usuń
  15. Wibo i Lovely znaczną część lakierów które wypuszczają mają jedynie sezonowo- ot tak produkt w sprzedaży przez pół roku i wypuszczają coś nowego. Taka chyba jest już polityka firmy. Może chcą żeby klientki "rzucały" się na ich produkty, wykupując jak najwięcej na raz, bo potem nie będzie ?

    OdpowiedzUsuń
  16. za taką cenę wszystkie bym wykupiła :) najbardziej przypadł mi do gustu różowy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. taniutko, warto się im przyjrzeć w Rossmanie, chociaż produkty 'cena na do widzenia' znikają w mgnieniu oka :) podobnie będzie pewnie też z tą kolorówką w promocji -49% :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Z pudrów matujących chyba najlepsze są te wszystkie bazujące na mące ryżowej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oho, fiolecik mnie uwiódł. W tym tygodniu odpuścłam sobie rossmana, kilka zakupów zrobiłam już na promocji z różami i pudrami :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +