Obserwatorzy

sobota, 19 kwietnia 2014

Karmel & Cynamon kremowy peeling myjący do ciała Tutti Frutti Farmona

Peeling Tutti Frutti podobnie jak żel OS kupiłam w Rossmannie w promocji "Cena na do widzenia". Kosztował jedyne 6,39 zł za 250ml, więc powiedzmy że jakiś tam interes zrobiłam :P

 Karmel & Cynamon kremowy peeling myjący do ciała Tutti Frutti Farmona


Podoba mi się jego opakowanie, proste ale nowoczesne. Pojemność kosmetyku to 250ml. Opakowanie zamykane na klik, samo się nie otwiera.


Kosmetyk łatwo wypływa z opakowania, ponieważ nie jest specjalnie gęsty. Jest raczej z tych rzadszych, nie spływa jednak z dłoni czy z ciała. Naszpikowany jest maleńkimi drobinkami, których jest bardzo dużo. Jako, że mam delikatną i wrażliwą skórę drobinki wydaja mi się bardzo ostre. Moja skóra po użyciu jest zaczerwieniona (jak po większości tego typu kosmetyków).


Na pewno ciekawi Was zapach. Otóż miałam kiedyś krem piernikowy do smarowania pieczywa z Lidla i peeling pachnie dokładnie tak samo, czyli bardzo smacznie i intensywnie :) Jednak po nałożeniu na skórę daje się wyczuć, nieprzyjemną jak dla mnie, nutkę takiego ordynarnego cynamonu. Także w butelce zapach tak, ale jak wyjdzie z butelki to trochę mniej :P Tak jak pisałam peeling ma ostre drobinki, dzięki czemu dobrze złuszcza naskórek. Ze względu na dość specyficzny zapach polecam na zimniejsze pory roku :)

Składniki aktywne

Peelingujące drobinki jojoba, łupinki orzeszków macadamia, ekstrakt z białych trufli, pantenol, inutec

Składniki INCI

Aqua (water), Acrylates copolymer, Sodium laureth sulfate, Cocamidopropyl betaine, Glycerin, Polyurethane, Parfum (fragrance), Simmondsia chinensis (jojoba) seed powder, Macadamia ternifolia shell powder, Panthenol, Tuber aestivum extract, Inulin, Styrene/acrylates copolymer, Sodium chloride, Disodium edta, Sodium hydroxide, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Dmdm-hydantoin, Coumarin, Cinnamal, Caramel colour e150d, CI 16255.

Peeling Farmona/DR/250ml/6,39zł (Cena na do widzenia)

15 komentarzy:

  1. Miałam go i byłam zadowolona, za taką cenę to na prawdę poczciwy produkt:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za cynamonem więc peeling z pewnością nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham zapach cynamonu więc myślę że polubiłabym ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście taki zapach będzie lepszy na zimę, ale na pewno wypróbuję inne peelingi z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam z tej firmy masło do ciała i miałam olejek. Oba produkty były świetne! Jakbyś kiedyś się nad nimi zastanawiała to polecam :)

    inspire-someone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jakoś nie przepadam za cynamonem, więc akurat nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię kosmetyki tej firmy, ale ten zapach to nie moja bajka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja chcę taki krem do smarowania pieczywa! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go kupiłam jakoś przed świętami w listopadzie w Lidlu. Może teraz też jest dostępny, seria Deluxe :) I dość drogo - 8,99zł.

      Usuń
  9. Chciałam go kupić ale był już wykupiony w moim Rossmannie, zapach powinien mi się podobać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim mieście Rossmannów jak mrówków :P Więc w którymś musiałam trafić :)

      Usuń
  10. mam w wersji cukrowego i mocno polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam zapach cynamonu :)
    lubię takie peelingi więc być może się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam ten peeling, właściwie to odkupuję go przy każdej zimowo-jesiennej porze, bo nic nie wprowadza takiego nastroju i ciepła przez zapach co ten kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +