Obserwatorzy

środa, 16 kwietnia 2014

Krem do rąk 5,5% Urea Isana Med oraz rękawiczki bawełniane For Your Beauty

Dzisiaj ostatnia już recenzja kosmetyków otrzymanych do recenzji od firmy Rossmann. Ten krem już tyle razy przewinął się na blogach, że nie wiem czy kolejny post pochwalny jest mu potrzebny. Do kompletu z kremem zrecenzuję bawełniane rękawiczki For Your Beauty.

Krem do rąk 5,5% Urea Isana Med oraz rękawiczki bawełniane For Your Beauty


Krem do rąk 5,5% Urea Isana Med


Krem mieści się w standardowej tubce o pojemności 100ml. Jeśli mam być szczera to sama z siebie bym się na owy krem nie skusiła. Dlaczego? Z powodu wyglądu tubki - nieciekawa, skromna, taka "lekarska". Sama nie wiem, ale mam jakąś taką niechęć do nieciekawych wyglądem rzeczy oraz do zdrowych żelek czy cukierków - od razu wydają mi się twarde i niesmaczne. I gdzie tu przyjemność? Ale w końcu nie szata (graficzna) zdobi krem ;) 
Otwarcie jak w przeważającej ilości kremów na klik.


Konsystencja gęsta, taka aksamitna. Trochę się różni od innych kremów. Lekko sunie po dłoniach, szybko się wchłania, nie pozostawia po sobie tłustej warstwy. Pozostawia jednak uczucie "niewidzialnych rękawiczek", bardzo miłe :) Świetnie sobie radzi z suchą i przesuszoną skórą. Dłonie są gładkie i elastyczne. Mimo całej wspaniałości kremu mam jeden poważny zarzut - krem nie pachnie! Tzn. pachnie, ale bardzo delikatnie i nie do końca wiadomo czym. A ja lubię ładnie pachnące kosmetyki...


Producent: Krem z 5,5% zawartością mocznika (urea) obficie nawilża skórę rąk i zapewnia jej intensywną pielęgnację. Krem został opracowany specjalne dla potrzeb bardzo suchej i szorstkiej skóry. Mocznik jest naturalnym, występującym w organizmie czynnikiem nawilżającym, który wiąże wodę i chroni skórę przed wysuszeniem. Specjalna kombinacja takich składników, jak masło shea, pantenol, gliceryna i witamina E intensywnie nawilża skórę i w ten sposób przyczynia się do wygładzenia szorstkiej powierzchni skóry. Krem daje się łatwo rozprowadzać i szybko się wchłania. Mocznik w wysokiej koncentracji zapobiega chropowatości skóry rąk. Nie zawiera barwników ani parabenów. Tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie.

Skład: Aqua, Urea, Ethylhexyl Stearate, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Dicaprylyl Ether,Butyrospermum Parkii Butter, Pentaerythrityl Distearate, Phenoxyethanol, Dimethicone, Panthenol, Sodium Lactate, Tocopheryl Acetate, Sodium Stearoyl Glutamate, Carbomer, Methylisothiazolinone, Lactic Acid, Sodium Hydroxide 

Rękawiczki bawełniane For Your Beauty


Rękawiczki bawełniane. Tak jak w przypadku skarpetek bawełnianych, wiedziałam że można nabyć takie rzeczy, ale nigdy nie myślałam o nich na poważnie.

W opakowaniu  otrzymujemy dwie rękawiczki, rozmiar, pewnie uniwersalny. Piszę pewnie, bo jeśli wziąć pod uwagę moją budowę to mam ręce dziecka...W ogóle taki całokształt nazywa się kobiecą sylwetką, zatem ręce i stopy muszą być w takim przypadku zgrabne :P Chodzi mi o to, że rękawiczki są na mnie za duże i rano budzę się albo w jednej albo w żadnej...Producent mógłby wprowadzić chociaż dwa rozmiary, bo jest trochę kobiet o małych dłoniach :) Chociaż ja żadnej nie znam...Jedną, ale ma 158cm wzrostu wiec logiczne, że ma małe ręce :D


 

A jak mają się właściwości rękawiczek? Tak samo jak w przypadku skarpetek, nakładam grubą warstwę kremu na ręce i zakładam rękawiczki. Na noc oczywiście. Również wytwarza się w nich przyjemne ciepełko, które potęguje działanie kremu. Takie rękawiczki to kropka nad "i" w pielęgnacji dłoni. Wiadomo krem działa, ale jak się go wspomoże to efekty są jeszcze lepsze. 


Krem do rąk okazał się świetny. Rękawiczki też są w porządku, tylko ten rozmiar :/ Miałyście któreś z powyższych? Jakie wrażenia?


22 komentarze:

  1. Też muszę w końcu kupić takie rękawiczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tej wersji tego kremu jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię ten krem, nie raz ratował moje dłonie z opresji ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten krem ale jakoś mi się nie spodobał i oddałam komuś :D
    A rękawiczki fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. krem mam i lubię, a rękawiczki są na mojej liście ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja wolę kremy z love me green albo the secret soap store ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. I krem i rękawiczki wpisuje sobie na listę do przetestowania;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja nie lubię tego kremu :) wolę wersję 5%.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten krem i strasznie mnie rozczarował.

    OdpowiedzUsuń
  10. Używałam kremu Isany i sprawował się całkiem dobrze. Myślę, że jeszcze do niego wrócę chociażby ze względu na skład. Rękawiczki przydałyby mi się :))

    OdpowiedzUsuń
  11. *
    *
    Nieee, z makaronem to ja mam 2 inne <3 
    Pojawią się tutaj na pewno!
    Oj uwierz że ten ogórek wiele tu daje, mniam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po prostu nie przepadam za ryżem i korniszonami :P

      Usuń
  12. Miałam ten krem i byłam z niego zadowolona, na pewno wrócę jeszcze do niego mimo braku ładnego zapachu :) A rękawiczki na mnie też byłyby na pewno za duże :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chodzę za tym kremem i jakoś nie mogę sie skusić...a rękawiczki posiadam z ecotools- bambusowe i są bardzo małe ( również mam male i wąskie dłonie w rozmiarówkach rękawiczek noszę xs lub s) są milutkie, cienkie,miękkie i dobrze sie trzymaja, jeszcze ani razu mi nie spadły :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam kremu i nigdy nie poddałam sie takiej kuracji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam tego kremu, rękawiczki pewnie się skurczą po praniu :)
    Wygotuj je w 90 stopniach to zmaleją.

    OdpowiedzUsuń
  16. mam w planach kupić i krem i rękawiczki :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +