Obserwatorzy

piątek, 18 kwietnia 2014

Małe new in...

Kupiłam całkiem niedawno paletkę neonowych matów My Secret, a dzisiaj dokupiłam inne kosmetyki z wyprzedaży w Drogerii Natura.

  • Matów nie lubię to fakt, ale jak je pierwszy raz zobaczyłam tą paletkę wiedziałam, że muszę ją mieć. Jest pewien typ makijażu takimi właśnie cieniami, który zwala mnie z nóg...Lato będzie nasze :P Udało mi się kupić w mini promocji za 12,49zł.

Prezentacja - same przyznajcie, szał jest :D Kto czuje się namówiony? ;>


A tu po porządnym tarciu chusteczką...Jak widać cienie nie odpuszczają :D

  • Pigment Essence - nr 06 Wow it's Orange. Jak dla mnie to ładny koral z drobinkami. Cena 3,99zł. Do wyboru jest mnóstwo innych odcieni.
  • Essence Beauty Beats - błyszczyk kupiony z ciekawości - jak to miętowy kolor? Cena 6,99zł.

  • My Secret o smaku Cappucino - błyszczyk kupiony z litości :P Pisało na nim "Kup mnie" i kosztował 2zł :D Byłam przygotowana na to, że może być stary i chyba tak jest, mimo iż był niemacany, w blistrze...Wydaje się lekko zjełczały w smaku...Kolor przeraza, wiem, ale na ustach wygląda ładnie :)

Do którego z kosmetyków czujecie się namówione, a może zniechęcone :)?

16 komentarzy:

  1. Ciekawi mnie mietowy bblyszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj nie ma żadnej niespodzianki - jest transparentny z drobinkami :)

      Usuń
  2. ja to powinnam wybrać się do okulisty, bo ja nigdy tych promocji w naturze nie widze :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba kwestia podejścia :P Jak sobie założysz, że idziesz po kosmetyki z wyprzedaży to pewnie je zobaczysz, a nie będziesz widziała innych :P

      Usuń
  3. jestem ciekawa jak ten mietowy błyszczyk będzie wyglądał na ustach :) ciebie mają świetne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest transparentny, wiedziałam to juz w sklepie, ale nie mogłam sie oprzeć takiemu gadżetowi :)

      Usuń
  4. te cienie są wszędzie wychwalane i chyba dłużej nie mogę się oprzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie szaleństwo kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cienie wyglądają super, kolorki idealne na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam jeden pigment z Essence i chyba kupię jeszcze jakiś :) Cienie z My Secret mają super kolory ale pewnie bym tylko 2 z nich wykorzystała bo pomarańcz i żółty to chyba nie moje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym w tej paletce podmieniła niebieski na neonową zieleń i byłoby idealnie :)

      Usuń
  8. Te cienie są fantastyczne! I długo nie mogłam się zdecydować, czy je wziąć, bo w sumie to już mam coś podobnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. te cienie są super, te kolory i jeszcze pigmentacja :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +