Obserwatorzy

czwartek, 24 kwietnia 2014

Moje pędzle do makijażu

Dzisiaj postanowiłam zebrać i opisać pokrótce wszystkie moje pędzle. Pokrótce, bo większość doczekała się obszernej recenzji. Pędzle kompletuję sobie sama, są wśród nich różne modele i marki. Kupno całego zestawu może i jest bardziej opłacalne, ale istnieje duże prawdopodobieństwo, że nie wszystkich będę używać. Obecnie mam już większość pędzli, która mi potrzebna, ale narzędzi pracy nigdy dosyć :D

Pędzle do makijażu twarzy


Zbliżenie


Kolejno, od lewej:
  • Pędzel do pudru Revlon - dobrze mi służył, ale krótko, bo około dwóch lat. Obecnie już go nie używam, bo drapie. Recenzja - klik.
  • Pędzel do pudru Ecotools - bardzo dobry pędzel. Mam go dopiero 5 miesięcy i mam nadzieję, że jeszcze wiele wytrzyma :) Recenzja - klik.
  • Pędzel do różu Ecotools - tak jak wyżej. Recenzja - klik.
  • Pędzel do różu/bronzera Elf - zakup życia to nie był, głównie ze względu na jego wielkość, jest bardzo mały. Używam go do bronzera, ale mam zamiar kupić coś lepszego i większego.

Kolejno, od góry:
  • Pędzel kabuki Essence - to był zakup życia, kosztował dyszkę! :D Mam go parę ładnych lat, a on wciąż taki sam! Używam do rozświetlaczy. Recenzja - klik
  • Duży pędzel do pudru H&M - kupiłam pare lat temu z myślą o pudrze sypkim, ale nic z tego nie wyszło, strasznie drapie, nie polecam. Recenzja - klik.

Jeśli chodzi o makijaż twarzy, jest skromnie. Póki co tyle pędzli mi wystarczy. Szaleństwo zaczyna się jeśli chodzi o makijaż oczu...

Pędzle do makijażu oczu


Zbliżenie


Kolejno, od lewej:
  • Trzy pierwsze pędzle mam od czasów szkoły średniej. Dostałam w prezencie cały zestaw, te się uchowały. Nic specjalnego,włosie sztuczne i średnio przyjemne.  Szczoteczki do brwi nadal używam, dwóch do cieni sporadycznie...
  • Pędzel do powiek Ecotools - przyzwoity, kupiony w przyzwoitej cenie - 8zł.
  • Kolejne dwa to pędzle do cieni Avon. Srebrny mam już ok 10 lat! Jest nadal jak nowy, polecam te pędzle, jeśli jeszcze są dostępne. Drugi mam krócej ok. 6 lat i też nic mu nie ma :D Cena - 12,90zł. Polecam!
  • Kulka oraz flat top W&- jestem z nich bardzo zadowolona. Recenzja - klik.
  • Pędzel do smużenia Elf - dobry pędzel, sprawdza się przy malowaniu małych elementów i rozcieraniu.
  • Pędzel dwustronny H&M - z jednej strony kulka z drugiej pędzel skośny do eyelinera. Używam kulki do nakładania ciemnych cieni w zewnętrznym kąciku oka. Skośnego używam do malowania dolnej linii rzęs, eyelinera nie stosuję...Recenzja - klik.

Kolejno, od lewej:
  • Dwa grzebyki do brwi i rzęs - nie wyobrażam sobie makijażu bez rozczesania rzęs. Pierwszy z nich jest zakończony gąbką-kulką, rozcieram nią czarną kredkę. Drugi mam, bo kosztował 1zł :)
  • Dwa kolejne, w kształcie podobne, różni je włosie. Pierwszy jest zrobiony ze sztucznego, śliskiego. Do cieni średnio się nadaje, prędzej do korektora. Drugi ma całkiem fajne włosie, ale nie wiem czy jest prawdziwe czy nie. Każdy z nich kosztował ok. 5zł.
  • Dwa pędzle z gąbką - właściwie to nie wiem po co mi. Nie używam takich...
  • Dwa skośne - kupiłam za 1zł sztuka, jeden do korektora, drugi do kresek. Za 1zł zawsze się przyda i są naprawdę dobre. 
  • Ostatni, krótki boroczek, wyjęty z jakichś cieni, na pewno się przyda, jest drobny i z włosia :)

Na tym nie poprzestanę, bo już upatrzyłam sobie urocze pędzle Essence z najnowszej (?) kolekcji ;> Do oczu też coś pewnie jeszcze wpadnie :P

17 komentarzy:

  1. Pokaźna kolekcja :) Ja tam się ograniczam do jednego do pudru i jednego do cieni :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo ich ;) Z wyżej wymienionych posiadam jedynie pędzel do różu Ecotools i niestety nie jestem z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. essence jest do dostania w naturze tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i chyba także w Hebe?

      Usuń
    2. Essence jest do kupienia w Naturze, Hebe i w Douglasie :)

      Usuń
  4. Całkiem sporo masz tych pędzli:) Ja jakiś czas temu zainwestowałam w pędzle Hakuro i La Rosa i jestem z nich bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. spora kolekcja.ja swoje wymienilam po 2 latach,mam nadzieje,że na lepsze :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ło nie porwałabym się na jeden post o wszystkich pędzlach :D A patrząc po komentarzach, to wychodzi, że moja "kolekcja" jest już trochę za duża ;)
    jestem pod wrażeniem, że niektóre z nich tak długo wytrzymały, moje najstarsze mają dopiero ponad 5 lat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie kolekcjonuję, ja używam :)

      Usuń
    2. Ja oczywiście również ;) chyba nie mam żadnego, który by po prostu leżał

      Usuń
  7. pokaźna kolekcja, sama muszę kupić sobie jakieś do oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Woow, ile tego ;D Zbieram się do zakupu pędzli do pudru, różu/bronzera, ale ciągle się waham czy ecotools, hakuro czy real techniques. Kusi też sephora! A nowa kolekcja pędzli essence- polecam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też nie jestem wierna jednej marce - ale lubię Sephorowskie, Hakuro i Zoeva :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +