Obserwatorzy

wtorek, 22 kwietnia 2014

Odżywka do włosów kręconych Isana Hair Professional

Dzisiaj kontynuacja tematu włosowego. Połakomiłam się na odżywkę Isana z trzech powodów: cena - 4,99zł, pojemność - 500ml oraz obietnica podkreślenia loków. Tak, w miarę upływu lat uzmysłowiłam sobie, że kręcone włosy są fajne, a i ja w prostych średnio wyglądam (ale lepiej się w takich czuję...). A, że moje włosy są niezdecydowane czy są kręcone czy proste to raz pomagam im w jedną stronę raz w drugą, a i tak żaden sposób nie działa :/

Odżywka do włosów kręconych Isana Hair Professional


Odżywka mieści się w dużej, skromnej, plastikowej butli. Z wyglądu faktycznie przypomina kosmetyki profesjonalne. Ma fajne zamknięcie, takie z dziurką w korku. Nie wiem jak to się fachowo nazywa, jeśli w ogóle :P Tak czy inaczej łatwo wydobyć odpowiednią ilość z butli.


Odżywka ma gęstą, treściwą konsystencję. Taką jak lubię, nie spływa włosów.


Włosy po jej użyciu łatwo się rozczesują, a to już świetna wiadomość. Ja jednak jestem najbardziej rozczarowana brakiem podkreślenia skrętu. Po to ją kupiłam, a ona nic w tym kierunku nie robi :/ Może moje włosy są za długie i za ciężkie żeby się pięknie kręcić? Może coś robię źle? Czasami podejrzewam, że wcale nie mam falujących włosów, bo żadna odżywka tego typu się na nich nie spisuje ;> Co prawda włosy dzięki niej są ładne i lśniące, ale ja się pytam: gdzie te loki?!

Producent:
"Odżywka do włosów kręconych wspomaga witalność i naturalną sprężystość loków aż po same końce, ułatwiając w sposób optymalny ich rozczesywanie. Specjalna formuła pielęgnacyjna z pantenolem i prawdziwymi proteinami z pszenicy pielęgnuje zniszczone włosy, dodając lokom blasku. Odżywka dostarcza intensywnego nawilżenia - aby loki wyglądały na zadbane, a skóra głowy była zdrowa. Do codziennej pielęgnacji, nie zawiera silikonów i parabenów, pH przyjazne dla skóry.
Wmasować delikatnie w wilgotne włosy, pozostawić na krótko, następnie starannie spłukać. W razie potrzeby zabieg powtórzyć. Do osiągnięcia optymalnego efektu pielęgnacji polecamy stosowanie szamponu do włosów kręconych Isana Hair Professional"

Skład: 
Aqua, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate SE, Glycerin, Stearamidopropyl Dimethylamine, Panthenol, Hydrolized Wheat Protein, Niacinamide, Quaternium-87, Propylene Glycol, Distearoylethyl Hydroxyethymonium Methosulfate, Polyurethane-14, Amp-Acrylates Copolymer, Aminomethyl Propanol, Ethylhexylglycerin, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Parfum, Linalool, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Phenoxyethanol, Citric Acid, Lactic Acid, Sodium Hydrixide.

Nie uważam, że wyrzuciłam pieniądze w błoto, bo to tylko 4,99zł za 500ml odżywki, ale szkoda, że nie podkreśla loków. Ale dobrze, że włosy można po niej sprawnie rozczesać :)

Włosomaniaczki, może Wy znacie jakieś sposoby czy kosmetyki, które podkreślają skręt loków? Podzielcie się :P

21 komentarzy:

  1. Z tego co zauważyłam niestety na każde włosy działa coś innego :(
    U mnie świetnie spisują się proteiny melczne, płukanki z nagietka czy po prostu siemię lniane...

    a to zamknięcie, to ja nazywam typu press, od napisu na większości tych buteleczek, często też spotykam taką nazwę na innych blogach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę ukręcić ten żel z siemienia lnianego, może to pomoże...Po prostu w niewyprostowanych włosach czuję sie jak niechluj :/
      Może i pisze, ale ja nie zwracam uwagi na takie przyziemne sprawy :P

      Usuń
  2. W sumie składowo nie jest zbyt odżywcza, może dlatego nie podkreśliła loków. Szczerze mówiąc nie miałam jej jeszcze właśnie ze względu na skład, zazwyczaj jak odżywka nie ma choć odrobiny oleju moje włosy reagują puchem :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sie właśnie na składach nie znam, a powinnam...

      Usuń
  3. Jak na taką cenę to całkiem niezły produkt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosy da sie rozczesać, więc tyle dobrze :)

      Usuń
  4. Też ciągle szukam czegoś co pomoże mi podkreślić skręt. Ostatnio zaciekawiła mnie seria YR do włosów kręconych.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już wcale nie kupuję odżywek Isany, bo strasznie plączą mi włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię te zwykłe, dobrze działają na moje włosy

      Usuń
  6. Za taką cenę można by było spróbować tylko, że włosów kręconych brak ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie ten sam problem, ale może inne rodzaje :)

      Usuń
  7. Mnie jakoś nie ciągnie do kosmetyków do włosów Isany, ale z drugiej strony w takiej cenie można wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często używam szamponów - 4zł za 400ml :)

      Usuń
  8. Szkoda że nie podkreśla loków :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam taki sam problem z włosami jak Ty i w sumie jeszcze nie odkryłam niczego specjalnego czym mogłabym się z Tobą podzielić :P Czasami wiążę włosy w koka i rano rozpuszczam i są takie lekko podręcone ale w ciągu dnia skręt znika i robi się coś typu prosta fala :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po myciu zawsze wiąże w koka (myję na noc) i tu nie ma reguły, raz się budzę z fajnymi włosami raz z dziadostwem :/

      Usuń
  10. Dziękuję Kochana ale już wydzwoniłam większe miasta i nigdzie ma ma XS :(
    Więc muszę zrezygnować i poszukać inną ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak za taką ilość 4,99 to to jest bardzo dobra cena :)
    Co do podkreślenia loków - chyba nie wynaleziono jeszcze takiej odżywki która faktycznie poprawiałaby skręt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba masz rację z tym brakiem wynalezienia :P

      Usuń
  12. Isany kosmetyki lubię, ale włosy mam proste, więc odżywka nie dla mnie :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak nie działa więc co za różnica :P

      Usuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +