Obserwatorzy

czwartek, 10 kwietnia 2014

Wiśnie w czekoladzie

Cienie do powiek to coś co lubię w kosmetykach kolorowych najbardziej. Najbardziej lubię te o satynowym wykończeniu lub iskrzące lecz niezbyt nachalnie. Maty i cienie w kremie do mnie nie przemawiają...Ostatnio będąc w naturze kupiłam paletkę cieni Catrice z wyprzedaży za 9,99zł. Urzekło mnie zestawienie kolorów przywodzące na myśl wiśnie w czekoladzie :)

 Poczwórny cień do powiek 070 Mud Spencer & Coralle Hill Catrice


Cienie Catrice mimo iż mają skromne opakowania są nad wyraz wytrzymałe. Nigdy też nie otwierają się same z siebie, takie silne mają zatrzaski :) Pojemność ceni jak zawsze u Catrice mała - 2,5g...

Paletka od razu skojarzyła mi się z podgrzewaczami o zapachu wiśni i czekolady ze względu na podobne kolory :)
Tak jak wspominałam urzekły mnie kolory przywodzące na myśl wiśnie w czekoladzie. To była miłość od pierwszego wejrzenia - już w sklepie widziałam piękny makijaż jaki nimi stworzę :) Paletka zawiera cztery kolory - 3 satynowe i jeden matowy róż. Satynowe mają zadowalającą pigmentację, a mat jak to na mat przystało jest tu najsłabszym ogniwem. Niestety niknie podczas makijażu :/ Cienie ładnie się łącza i rozcierają. Najlepsze jest to, że takie beże i brązy pasują do każdego typu urody.

Na poniższej prezentacji mam dwie warstwy cieni


Mam sporo złotych, beżowych i brązowych cieni, więc te odcienie nie były dla mnie nowością. Za to takiego ciemnego brązu jeszcze nie miałam. Bardzo mocny czekoladowy. Myślę, że z powodzeniem nada się do podkreślania brwi, jeśli ktoś używa do tego celu cieni :)


Znacie ta paletkę? Jeszcze teraz można ją dorwać na wyprzedażach w Naturze, choć z tego co się orientowałam to zeszłoroczna limitka. Niemniej jednak udało mi się kupić niemacaną :D

Paleta cieni Catrice/DN/2,5g/9,99zł

16 komentarzy:

  1. Ładne kolorki, brązowe najbardziej mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne kolory :) różu bym pewnie nie ruszyła ale resztę jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam żadnych cieni z Catrice jeszcze ale kolory bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorki fajne, bo takie naturalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dla mnie idealna do stosowania na codzień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolory bardzo ładne, na dzień jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne kolorki, też mi przypominają te biedronkowe podgrzewacze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne kolory, pewnie bym nad nią podumała, choć na mojej twarzy nie znalazła by zastosowania i tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ piękne kolory, zwłaszcza ciemny brąz <3
    Zapraszam do siebie na świąteczne przygotowania, może akurat coś zainspiruje ;)
    http://wenus-lifestyle.pl/2014/04/babka-wielkanocna/
    http://wenus-lifestyle.pl/2014/04/jajka-faszerowane-na-wielkanoc/

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem ładne kolorki, choć ja za cieniami nie przepadam :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy ja wiem czy to takie wiśnie :) Jak dla mnieprędzej maliny :)
    Bardzo lubię cienie catrice, te mają naprawdę ładne odcienie, bardzo uniwersalne na dzień

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna, ale jak dla mnie trochę te cienie zbyt mocno są perłowe. Wolę takie bardziej satynowe. Różowy cień to już całkiem nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +