Obserwatorzy

środa, 28 maja 2014

Lotion do rąk Moments of Sense Isana

Ten nietypowy lotion z bajerancką pompką zobaczyłam tylko raz na jednym z blogów i od razu zapragnęłam go mieć. Mój trzeźwy osąd pozwolił stwierdzić, że to produkt limitowany i jak blogerki się na niego rzucą to znów tylko cena na półce zostanie. Dziwnym trafem, lotion nie jest rozchwytywany przez blogerki ani zwykłych śmiertelników. Mało go na blogach, a i w sklepach jest jeszcze dostępny...Dziwne...

 Lotion do rąk Moments of Sense Isana


Jak widać na powyższym obrazku, butla jest spora i urodziwa. I limitowana :) Pojemność tej beczułki to 300ml. Baaardzo dużo. 300ml kremu do rąk. Nigdy się nie skończy :P

Zbliżenie na bajerancką pompkę, która nigdy się nie zacina. Bardzo fajne i wygodne rozwiązanie.


"Lotion do rąk Isana został opracowany specjalnie z myślą o pielęgnacji, nawilżaniu i rozpieszczaniu suchej skóry dłoni. bogata formuła pielęgnacyjna z olejem awokado, masłem kakaowym i masłem shea intensywnie rozpieszcza dłonie. Nawilżający pantenol doskonale uzupełnia efekt pielęgnacji. Zrównoważona kompozycja zapachowa z aromatyczną wanilią, świeżymi migdałami i nutami kwiatowymi jednocześnie uwodzi zmysły. Lotion dobrze się rozprowadza i szybko wchłania, nie pozostawiając lepkiej warstwy na skórze dłoni.
Bez olejów mineralnych, silikonów i parabenów. Duże opakowanie z wygodną pompką"

Lotion ma lekką, przyjemną konsystencję dzięki której szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy. Jednak da się wyczuć na dłoniach ochronną warstwę coś jak "niewidzialne rękawiczki". Dłonie po jego użyciu sa miękkie, miłe w dotyku. Ale prawda jest taka, ze nie mam z nimi problemu, bo "żadną pracą się nie hańbię". Innymi słowy nie wiem czy lotion poradziłby sobie z mocno spierzchniętymi rękami. Myślę, że zimą byłabym z niego mniej zadowolona...Do posmarowania  dłoni wystarczy pół "pompnięcia". 



Jego zapach jest bardzo przyjemny, taki waniliowo-kwiatowy. Co prawda, kupując lotion spodziewałam się nieco innego aromatu, ale też jest ok :) Produkt jest niesamowicie wydajny, używam, używam i nic nie ubywa. Niezbyt mi to na rękę (:P), bo to opóźnia zakup czegoś innego. Z powodu jego gabarytów, jest kosmetykiem domowym, około łóżkowym :D Mimo iż lotion jest naprawdę skuteczny, przyjemny itd., to mam co do niego mieszane odczucia, nie wiedząc czemu...Tak czy inaczej jest to swego rodzaju "zakup życia", bo za 300ml płacimy tylko 6,99zł, a kosmetyk nigdy się nie skończy :P

Skład: Aqua, Glycerin, Isopropyl Palmitate, Cetearyl Alcohol, Butyrospermum Parkii Butter,
Glyceryl Stearate SE, Phenoxyethanol, Theobroma Cacao Butter, Panthenol, Persea Gratissima Oil, Acrylates/C 10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Sodium Cetearyl Sulfate, Parfum, Quillaja Saponaria Bark Extract, Potassium Sorbate, Tocopherol, Sodium Benzoate, Ethylhexylglycerin, Sodium Hydroxide, Coumarin, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Butylphenyl Methylpropional

17 komentarzy:

  1. nie miałam go nigdy ! Ale chętnie bym sprawdziła jakby się sprawdził u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam gdzieś ten lotion i w sumie cieszę się, że go kupiłam. Czytam o nim same pozytywne opinie.

    OdpowiedzUsuń
  3. mam i jestem jego fajną między innymi właśnie przez zapach i również stoi u mnie przy łóżku :) racja zużywa się powoli i jest niesamowicie wydajny co skazuje na długie używanie go, ale mi to nie przeszkadza :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubie zmieniać kosmetyki co jakiś czas...

      Usuń
  4. Muszę go kupić w piątek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńko! Obawiam się, czy u mnie będzie, oby nie wykupili wszystkiego :(
    No teraz po prostu muszę go mieć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swój kupiłam jakieś dwa miesiące temu, a nadal widuję je w Rossmannach :)

      Usuń
  6. uwielbiam zapachy isany :D
    a to prawda, edycja limitowana a chęć zakupy wzrasta momentalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Też go mam i chyba nawet kupię buteleczkę na zapas :)

    OdpowiedzUsuń
  8. szukałam tego lotionu u siebie w rossmannie ale go nie było i nie ma od dłuższego czasu.. kiepsko :/

    OdpowiedzUsuń
  9. zapraszam na bloga: http://rozdaniaikonkursy.blogspot.com/ gdzie można znaleźć wszystkie kosmetyczne rozdania i skontaktować się w sprawie wstawienia notki o rozdaniu.

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny kosmetyk do położenia w łazience, od razu po umyciu rąk mam taki odruch żeby nim posmarować ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zauwazylam ze spora czesc kosmetykow z roska ma tylko limitowany na opakowaniu a tak naprawde jest dostpna caly czas. Ten krem z poczatku mnie zaintereeowal,ale doszlam do wniosku, ze300 ml to za duzo. Wole mniejsze pojemnosci,bo kosmetyki szybko mi sie nudza

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +