Obserwatorzy

piątek, 2 maja 2014

Poczułam się w obowiązku...

...zaprezentować rozświetlacz Celtica Catrice nim promocja - 40% minie :P

Zatem zapraszam do podziwiania, efekt jest piękny i subtelny, nie do uchwycenia na zdjęciach, jednak jest to ta przysłowiowa kropka nad "i". Polecam!



Mam nadzieję, że dostrzegacie rozświetlające piękno na mojej dłoni :)


Korzystając z okazji, zaprezentuję jeszcze trzy pigmenty z Essence. Kolory są wprost obłędne!

 Światło dzienne i z fleszem



I jak? Pragniecie rozświtlacza Catrice mocniej czy słabiej?

32 komentarze:

  1. bardzo ładny ten rozświetlacz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie używam rozświetlaczy - staram się raczej tak zmatowić skórę, żeby nie wyglądać jak latarnia... Taka cera niestety :/ ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam suchą skórę. Niby fajnie, ale nie do końca, bo na takiej zmarszczki pojawiają się szybciej :/

      Usuń
  3. świetny jest ten cudak od Catrice.. może go dorwę niedługo

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozświetlacz bardzo ładny, ja jeszcze nie mam żadnego.

    OdpowiedzUsuń
  5. jejuuu dlaczego nie mam nigdzie w pobliżu natury ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ten rozświetlacz i uczę się go używać (mój pierwszy rozświetlacz ever)
    cudny jest i bardzo delikatny, nie sposób zrobić sobie nim krzywdę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze go nie kładłam na pysk :P

      Usuń
  7. Rozświetlacz naprawdę świetnie się prezentuje :)
    Podoba mi się, nie wiem czy się po niego nie wybiorę.

    OdpowiedzUsuń
  8. rozświetlacz faktycznie delikatny i bardzo ładny :) pigmenty mają śliczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo jest jeszcze piękniej, a pigmenty sa boskie :)

      Usuń
  9. ciekawy ten rozświetlacz : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem dlaczego, ale w ogóle mnie ten rozświetlacz nie zainteresował. Zepsułam się ;) Za to w tej lub podobnej kolekcji był holo liner i biegam za nim po wszystkich niemieckich drogeriach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aczkolwiek efekt rzeczywiście ładny ;)

      Usuń
    2. Może nie zepsułaś, a po prostu już nie dajesz się nabrać :P

      Usuń
  11. Zaciekawił mnie ten rozświetlacz, fajnie, że efekt jest taki subtelny ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny ten rozświetlacz, ja mam w płynie z Technic, ale kiedyś jeszcze zakupię wersję w kamieniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam w płynie Essence, ale się go pozbyłam...

      Usuń
  13. uuu, super wygląda ten rozświetlacz!!! Mam czarny pigment z Essence , bardzo go sobie chwale;)

    OdpowiedzUsuń
  14. rozświetlacz może mniej zaciekawił ale te pigmenty owszem, super są :)

    OdpowiedzUsuń
  15. chciałam go kupić, nigdzie go nie ma :(
    pytałam o niego, to powiedzieli że do każdego sklepu wysłane zostały tylko 3 egzemplarze...
    a teraz mi smutno bo go nie mam a on taki ładny! niedobra ty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A taaa trzy...Pewnie ekspedientki dla siebie chapnęły! U mnie było co najmniej pięć :D Za to w Naturze na uboczu było już 0...

      Usuń
    2. ty szczęściaro! przeszukałam dwie natury na 3 dostępne u mnie w mieście i nic :( taki peszek

      Usuń
  16. rozświetlacz daje bardzo ładny efekt, lecz na mojej tłustej skórze pewnie nie był by fajny, co najmniej po 2 godzinach pewnie świeciłabym sie jak choinka w boże narodzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam ten puder rozświetlający i jestem z niego megggga zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny ten rozświetlacz. Ja nie mam po drodze niestety do Natury i nie skorzystałam z promocji :(
    Ale w poniedziałek odbiję sobie w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie używam rozświetlacza- może kiedyś się przekonam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. wydaje się fajny ale dopóki mam cień z sensique którego używam do rozświetlania postaram się obojętnie przechodzić obok natury :D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +