Obserwatorzy

piątek, 2 maja 2014

Tyle na temat...



12 komentarzy:

  1. ja nie rozumiem :D hehe chociaż mam długie włosy ;D no dość dlugie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam długie :D ale to nie naturalne a przedłuzone.
    Wbrew pozorom długie włosy są wygodniejsze niż krótkie, nawet gdy nie mamy czasu zawsze można je spiąć w kucyk i już.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będę miała 170 lat to będę nosić krótki włosy i bure ubrania :P

      Usuń
  3. Oj prawdziwy obrazek, u mnie najgorzej jest z torebką- zdarza się, że wyrywam sobie włosy ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No...i ta torebka ciągnie całą głowę, a ten zamek od kurtki! Aż człowieka boli :P

      Usuń
  4. zgadzam się z tym w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o tak bardzo rozumiem szczególnie ostatnią sytuacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dwie pierwsze sa notoryczne :P

      Usuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +