Obserwatorzy

sobota, 28 czerwca 2014

Neony, neony...

Neonów nie lubię. Kojarzą mi się z czasami podstawówki, kiedy to były modne. A było to jakieś 20 lat temu...Także neonowym ciuchom mówię nie, ale neonowy makijaż to już co innego. Zawsze mi się takie żywe makijaże podobały.

Paletkę neonów My Secret mam od trzech miesięcy, a pierwszy raz użyłam jej dzisiaj...Grunt, że zdążyłam przed zimą :P


Makijaż z jej użyciem





Makijaż bardzo mi się podoba :) Zwróćcie uwagę na świetne rzęsy To zasługa najlepszego tuszu pod słońcem - Gigantic Volume Eveline. Kupiłam go w zeszłym roku w Biedronce za jakieś 7zł. Ogólnie ciężko go dostać :/ Zielony cień pochodzi z paletki Lagoon My Secret.

I jak, fajnie? :)

27 komentarzy:

  1. Fajnie :)
    ale bardzo odważnie :P
    To raczej dla młodych :)
    Ja już się nie łapię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam, pitolenie! Ja też nie mam 20-tu lat :P

      Usuń
  2. No ładnie :) Też mam tą paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, fajnie :D Podoba mi się makijaż :)) A rzęsy zachęciły mnie do poszukiwania tego tuszu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tusz jest wart poszukiwań. Jeden z lepszych jaki miałam :)

      Usuń
  4. podoba mi się ta paletka :) makijaż super na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiałam się nad kupnem tej paletki. Podoba mi się makijaż :).

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też nie znoszę neonów na powiekach, i użyłabym ich tylko do eksperymentu makijażowego, na co-dzień to zdecydowanie nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na bycie szarą myszką mam czas po 70-tce :)

      Usuń
  7. Bardzo ładne kolory, ale nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne zestawienie kolorów , chodź nie w moim guście to na kimś jak najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny, mega odważny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale odważnie ! ;)
    Szalona propozycja na lato

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Minusem takich kolorów jest, ze fajnie wyglądają jedynie słonecznym latem :)

      Usuń
  11. bardzo mi się podoba! ja jednak na bank nie potrafiłabym się tak pomalować :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne kolorki, iście wakacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne te kolorki, na lato super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. to żeś się zrobiła na neonowo <3 Ja siebie nie wyobrażam w takich kolorach ale paletke mam i podziwiam z daleka ha ha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bert! To oddaj paletkę biednym, a nie kisisz w szufladzie :P

      Usuń
  15. świetne kolorki, jestem ciekawa tego turkusu na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To raczej czysty niebieski kolor, ale jeszcze go nie używałam...

      Usuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +