Obserwatorzy

sobota, 7 czerwca 2014

Truskawkowy zmywacz do paznokci Sensique

Mimo iż zmywacz z pompką Be Beauty (KLIK) jeszcze się nie skończył, zmuszona byłam kupić nowy...Był mi potrzebny na wyjazd...Po powrocie do domu sięgam po niego częściej niż po zmywacz z pompką do której już nie mam sił :/

Zmywacz do paznokci o zapachu truskawki Sensique


Zmywacz mieści się w plastikowej buteleczce o pojemności 50ml. Ma różowy kolor i naprawdę pachnie truskawkami! W ogóle nie czuć charakterystycznego dla zmywaczy zapachu. Nie zawiera acetonu. Za to ma w składzie aloes oraz prowitaminę B5, wiec nie powinien wysuszać paznokci. Cóż mogę powiedzieć na ten temat? Ostatnio na moich paznokciach goszczą tylko i wyłącznie lakiery piaskowe, które na dodatek zawierają brokat, a wiadomo jak paznokcie po zmyciu ich wyglądają. Płytki są podrapane i przesuszone :/ Nie winię tutaj zmywacza, a tylko i wyłącznie trudny lakier. Zwykłego lakieru ostatnio nie noszę to i nie zmywałam :) 

Obietnice producenta oraz skład


Według mnie wszystkie zmywacze są takie same - mają zmywać lakier i koniec. A jak do tego ładnie pachną to jest super. Do wyboru były inne warianty zapachowe m.in. mango i wiśnia. Wszystkie mają takie same kolory, więc trzeba patrzeć jaki owoc jest na opakowaniu :P Koszt to 1,99zł za 50ml, więc w normie :)


29 komentarzy:

  1. nie widziałam go nigdzie niestety, ale truskawki bardzo lubię więc pewnie kupilabym z ciekawości;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do kupienia wyłącznie w Drogerii Natura :)

      Usuń
  2. Miałam winogronowy i jak dla mnie jest kiepski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nigdy tego zmywacza. Zwykle kupuję z Isany :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następny będzie z Isany, bo jeszcze nie miałam :)

      Usuń
  4. To muszę wypróbować skoro nie czuć tego typowego zapachu zmywacza ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zmywacz, który nie śmierdzi? Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o super jak nie śmierdzi, mój zmywacz, który kupiłam w kiosku smierdzi kupa ;/;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam - taki w szklanej buteleczce? :)

      Usuń
  7. Jakoś wolę biedronkowy zmywacz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ten z pompką i nie jestem zachwycona...

      Usuń
  8. bardzo lubię owocowe zmywacze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy nie miałam owocowego zmywacza. Musi bardzo ładnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że nie śmierdzi :)

      Usuń
  10. Miałam wszystkie zmywacze z tej serii oprócz właśnie tego truskawkowego :) Przypadły mi do gustu z wyjątkiem winogronowego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam go, super pachnie :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Takiego zmywacza jeszcze nie miałam. Ciekawa jestem jak pachnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. też go mam tylko o zapachu winogrona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z chęcią bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. skoro nie śmierdzi to chyba go kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. miałam kiedyś zielony i z tego co pamiętam to był OK ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +