Obserwatorzy

środa, 23 lipca 2014

"Informacja turystyczna"

Wszystkich "turystów" tu zaglądających informuję o stworzeniu nowej podstrony pt. "Spis recenzji". Zawiera aktywne linki, aby szybko i bezproblemowo wejść na interesujący Was produkt z recenzją. Strona jest nadal w budowie :) Od jakiegoś roku próbuję też zbudować stronę na temat terminów przydatności kosmetyków, ale mój słomiany zapał wygrywa :P

A z nieco innej beczki. W najnowszej gazetce promocyjnej Biedronki ujrzałam olej kokosowy do smażenia, 200ml za 6,99zł. Może nadawały się do włosów? Kupił ktoś? Za tą cenę ta pojemność to interes życia :D

Pozostając w temacie włosów...Do pasa, hihi :D


25 komentarzy:

  1. ale piękne, gdybym nie obcięła w styczniu już bym takie miała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Po co ścinać, jak urosną bardzo długie to można sprzedać ;>

      Usuń
  2. jakie masz fajne głupie włoski! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Włosiska super :D ja mam z "brat" olej kokosowy który służy do obu celów więc myślę że możesz spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ciekawa jestem czy to 100% olej...

      Usuń
  4. piękne włosy :)
    ja na olejek się nie skuszę bo mam wysokoporowate włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      U mnie olej kokosowy dobrze działa, a chyba też mam takie włosy...

      Usuń
  5. mi olej nie służy i swędzi mnie po nim skora głowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nakładam oleju na głowę, bo w życiu bym go nie zmyła...

      Usuń
  6. Dlugasne:D dluzsze od moich:D
    Ja nie lubie kokosowego, nie slyzy moim wlosom.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie kupuj oleju z Biedronki, w składzie, oprócz oleju kokosowego ma jakieś stabilizatory i konserwanty. Nadaje się tylko do smażenia. Olej kokosowy powinien być nierafinowany, tłoczony na zimno i z pierwszego tłoczenia. Wtedy nadaje się do włosów i pielęgnacji ciała. Osobiście polecam olej kokosowy Khadi (dostępny tylko na helfy.pl) i tańszy ale też fajny Bio Planete.Olej z Bio Planete natańszy jest w sklepie dodomku.pl albo aleeko.pl
    Pozdrawiam!

    www.terra-di-bellezza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie już zdążyłam sie zorientować w składzie, dziadostwo! Miałam z KTC i był bardzo dobry :)

      Usuń
    2. Ten z KTC chyba też jest rafinowany? Miał smak i zapach?

      Usuń
    3. Nie miał smaku i zapachu, ale to jest czysty olej bez konserwantów itd.

      Usuń
    4. Tak, ale spróbuj nierafinowanego. Rafinowany to oczyszczony, nawet z tego co dobre. Spróbuj tego, ja się zakochałam, to najlepszy kosmetyk na świecie http://www.aleeko.pl/produkt/863-olej-kokosowy-extra-virgin-200-ml-bio-planete.html
      Poczujesz różnicę:)

      Usuń
  8. Raczej na spożywczy bym się nie odważyła, zwłaszcza z Biedronki (nie kupuję tam nic :D - brak mi odwagi :P).
    Włosy masz przepiękne - zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yyyy...bez komentarza co do Biedronki...Ale wiesz, że dla Biedronki produkują znani producenci, podczas gdy np. dla Kauflanda nie wiadomo kto?

      Usuń
  9. Gratuluje takiej długości włosów...wiem ile to wymaga czasu cierpliwości aby dotąd dorosły xD

    a olej kokosowy z biedrony nadaje się do włosów, tyle że kokosowy bardziej do porowatych (trzeba sprawdzić jak się wchłania we włosy)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mnie akurat włosy same rosną nie wiadomo kiedy :D

      Usuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +