Obserwatorzy

środa, 30 lipca 2014

Mix zdjęciowy


    • DIY - koszyczek przed zmiana na lepsze...
    • Już po zmianie :)
    • Kolejne DIY - dwie buteleczki po pitnym jogurcie
    • I tu też DIY - słoiczek po creme brulee
    • Zrobiłam też łapacz snów, do noszenia na szyi, ale mi sie nie spodobał i rozplotłam...
    • Róża imieninowa...
    • Czekoladki imieninowe - przepyszne
    • I jeszcze jedno ujęcie róży :)
    • Mój kotecek :D
    • Patyczak też mieszka z nami...
    • Piękne stworzenie!
    • Ćma bardzo duża...
    • A kupiłam sobie iryska w niemęskim kolorze, a co!
    • Całkiem fajny jest
    • Chrupki pizzowe
    • Wredne ptaszysko drące japę pod moim oknem...

    18 komentarzy:

    1. DIY świetne! I kurka zrobiłaś mi ochotę na chrupki :-) a ten patyczak... to prawdziwy patyczak...? Bo w tamtym roku miałam nieprzyjemność pierwszy raz w życiu dotknąć i wyrzucić takiego gagatka, tylko mniejszego :D I nie, że jakoś się boję, nie. Po prostu chciałam wyciągnąć patyk, który wpadł do kosza malin, więc wzięłam PATYK do ręki, a PATYK zaczął tańczyć :D

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Tak, to prawdziwy patyczak :) Mój nie tańczy...Może to i lepiej...:P

        Usuń
    2. Lubię takie posty, nie ma to jak robić zdjęcia zamiast rozpisywać się nie wiadomo ile :) fajne pomysły na DIY!

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Czasem trzeba coś przydługiego napisać :)

        Usuń
    3. Ale kociak ! ♥ świetna fotorelacja ;)

      OdpowiedzUsuń
    4. DIY są genialne, zarówno koszyczek jak i te pojemniczki wyglądają świetnie:)

      OdpowiedzUsuń
    5. Koszyczek naprawdę świetnie wyszedł :D super, podoba mi się taki styl.

      OdpowiedzUsuń
    6. Witam :)
      Jeśli chciałabyś odświeżyć wygląd swojego bloga serdecznie zapraszam do przejrzenia naszej strony
      https://www.facebook.com/wystrojbloga
      Z chęcią zmienimy dla Ciebie wygląd twego bloga :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Niedawno odświeżałam i jestem zadowolona :)

        Usuń
    7. Fajny mix :) Kotek jest uroczy, DIY bardzo fajnie Ci wyszło ;)

      OdpowiedzUsuń
    8. teź lubię chrupki pizzowe :) słodki kociak:) Ps. Obserwuję i będzie mi bardzo miło jeśli Ty również to zrobisz:)

      OdpowiedzUsuń

    Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
    Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
    W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
    Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
    Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +