Obserwatorzy

piątek, 11 lipca 2014

Moje ulubione blogi

Na długo przed tym jak zaczęłam swoją "przygodę" z blogowaniem, czytałam sobie różne inne blogi. Wśród nich, o dziwo, nie było ani jednego bloga kosmetycznego. Głównym powodem było pewnie to, że ta tematyka dopiero raczkowała w internetach. Drugi powód...hmm...rzadko spotykam bloga lekkiej tematyki kosmetycznej, który zapadłby mi w pamięć...


Chciałam dziś przedstawić blogi, które są ze mną już jakieś 7 lat. Blogi, które powstały w czasach, kiedy nie blogowało się dla darmowych ciuchów, kosmetyków czy innych gadżetów. Teraz jak widzę "gwiazdy" szfiarki to aż oczom nie wierzę. Jak to ostatnio trafnie podsumował jeden z celebrytów "trzeba być ze wsi żeby sie chwalić butami". Tyle na temat dzisiejszych żenujących szafiarek...Swoją drogą ciekawe czy wiedzą, że wszystkie wyglądająś tak samo...niewyjściowo...

Także nie zagłębiając się w dzisiejszy, nie do końca odpowiadający, mi model blogowania przedstawiam blogi warte uwagi. Niektóre niestety ograniczyły się do pisania od święta, całkiem zaprzestały nadawania lub zostały usunięte :/
Któż nie zna Uli-podróżniczki, która mimo niewielu lat na karku zwiedziła większość świata? Uwielbiam czytać jej wpisy z każdego zakątka świata oraz oglądać świetne zdjęcia jej autorstwa. Bloga śledzę niemal od początku jego istnienia i Was również zachęcam.
Podobnie jak Dagmara, czyli Vintage Girl, lubuję się w stylizacjach z zeszłych dekad. Z tą różnicą, że mnie bliższe są klimaty lat 50. spod znaku Rockabilly, a Vintage Girl nie pogardzi modą z lat 40. i wcześniejszych.  Nie mniej jednak jej blog jest miejscem gdzie możemy wiele się dowiedzieć o stylu zeszłych dekad oraz podziwiać szykowne stylizacje autorki.
Niestety Baglady odpuściła sobie blogowanie, a szkoda.  Bardzo lubiłam oglądać jej oryginalne/orientalne stylizacje jakie prezentowała na początku swojej działalności. Mimo iż jej styl trochę się zmienił, mnie Bagladyshop zawsze będzie się kojarzył z szarawarami, sukienkami maxi i warkoczykami...
Bastet to kolejna niezwykle oryginalna szafiarka, która jest wierna swojemu stylowi. Szkoda, ze nie dochowuje wierności blogowi, bo pisze coraz rzadziej...:(
Kolejna perełka wśród szafiarek. Ma swój niepowtarzalny, uroczy styl i jego się trzyma. Zawsze chętnie zaglądam do Agi :)
Antywieszaka również podglądam od początku działalności, a jest to działalność pod szyldem Do It Yourself, czyi zrób to sam. Kreatywność to podstawa :)
To skandynawski blog o tematyce vintage. Nie rozumiem z niego ani słowa, nawet nie wiem w jakim języku jest pisany, ale uwielbiam oglądać zdjęcia retro-cudeniek autorki. Karolina jest chyba piosenkarką...
Znalazł się kosmetyczny rodzynek :P Elę podglądam już dawno i ubolewam nad tym, że coraz mniej u niej makijaży, a coraz więcej szafiarstwa...Nie mniej jednak jestem pod wrażeniem makijażowych umiejętności :)


To były blogi, którym jestem wierna od lat. Na które choćby nie wiem co muszę zaglądnąć i nawet pamiętam ich nazwy :P A co najważniejsze na powyższych blogach próżno szukać określenia outfit, stylizacja, haul itd...Ostatnio spotkałam się z rozkminą na jednym blogu na temat stylizacji na plażę. Jakiej stylizacji?! Wskakuj w strój i się opalaj i tak Cię nawet nie dostrzeże wśród zgrai turystów...Zauważyłam jeszcze jedną, dziwną rzecz. Otóż bardzo rzadko komentuję moje ulubione blogi, a nawet obserwuję je od stosunkowo niedawna...Po prostu posty tych dziewczyn nie wymagają nic do dodania :)

Teraz pora na stosunkowo niedawne odkrycia :)
Lubię zaglądać na Lubię Czerń. Dziewczyna ma według mnie bardzo fajny typ urody, a jak wiadomo lubię ładnych ludzi :)
Dwie grzeczne i ułożone nastolatki dzielące się swoja pasją - modą oraz przerabianiem ubrań. Mimo iż nastolatką już dawno nie jestem, chętnie czytam i oglądam bloga.Nie zieje z niego głupotą typowa dla nastolatek prowadzących tego typu przybytki...:)
Kolejny blog z zamiłowaniem do retro klimatów. 
I kolejna fajna dziewczyna, która swój oryginalny styl zawdzięcza łupom z sh.
Wiadomo, jest Vintage, do tego Vandalizm, jest moja aprobata :D Do tego dziewczyna bardzo urokliwa, ale chyba najbardziej urzekły mnie jej "pokraczne" nóżki, bo sama takie mam :D na prawdę uważam, że są urocze :D
Właściwie Irminę też podglądam od dłuższego czasu. Jest projektantka i stara się krok po kroku spełniać swoje marzenia w tym kierunku.
I znowu vintage. Te kropki, kropeczki, krateczki i inne słodkie pierdółki...
Blog kulinarny, głównie wypieki. Kto powie, że nie ślini się na widok tych wszystkich ciast i ciasteczek ten grzeszy :P 
Pani architekt.Daje nowe życie starym przedmiotom. Warto zajrzeć :)
Blog lajfstajlowy, chyba :P Lubię tam zaglądać, jak sobie przypomnę. Niestety nie aktualizuje mi się w blogrollu :/


Znacie któryś z prezentowanych przeze mnie blogów? A może polecicie coś fajnego?

12 komentarzy:

  1. Jagodowy zagajnik jest super! Trafił do mojej listy obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. znam i lubię lovefashion-our-imagination ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mojewypieki - to moja ulubiona pozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja z tego co widzę żadnego nie znałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam jedynie Moje Wypieki i Design Your Life, sporadycznie tam zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lecę przeglądać co tam polecasz ;]]]

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tych blogów, ale kulinarny muszę przejrzeć :D.

    OdpowiedzUsuń
  8. znam tylko birdscloset, dziewczyna jest genialna i wyjątkowa a ja mam przesyty tych wszystkich blogów modowych sponsorowanych przez chińskie sklepy

    OdpowiedzUsuń
  9. Prowadzisz genialnego bloga, dlatego obserwuję i licze na to samo!
    Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, bierzesz udział w losowaniu. Nagrodą jest napisanie o zwycięskich blogach na moim blogu!
    Zachęcam do brania udziału :) Konkurs trwa do 1 sierpnia :D
    ladygabon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam żadnego :O
    muszę zadrobić :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +