Obserwatorzy

niedziela, 13 lipca 2014

Niedzielny mix...

Niegdyś często dodawałam posty zakupowe, później mi przeszło :P Czasem publikowałam jakieś mixy, myślę, że być może do tego wrócę...;>

  • Testujemy - krem Hydrain 3 Hialuro. Jesteśmy razem już drugi tydzień i dobrze nam ze sobą :)
  • Skoro całe oko za mocno, to może chociaż kreska? 
  • Sery w ziołach...Po dłuuugiej przerwie...Strasznie w biedra idzie :P
  • Warto zajrzeć do H&M na dział pierdółek, na ciuchy nawet nie zaglądam...Pierwszy marynarski zestaw - 5zł, drugi, uwaga - 2zł!
  •  Takie tam na kanapie...
  • Nie ma mnie :P
  • Bób <3 Czemuś taki drogi?!
  • Testujemy - Dove Hair Therapy Nourishing Oil Care - póki co jestem zadowolona :)
 
  • King on the castle :D Właściwie Queen
  • Kosmetyczka bardzo w moim typie - jedyne 3zł
  • Piękna sukienka - "paprochy" już odczepione...
  • Może ktoś chce kupić spodenki? Okazały się za małe...

30 komentarzy:

  1. Kolorowa kreska wygląda świetnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie polecam. Mimo nałożenia bazy i cienia i tak odbijała się na górnej powiece :/

      Usuń
  2. Super kreska i te kolczyki lubię takie mam uczulenie na nikiel i wielu nosić nie moge

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko nieliczne sztuczne kolczyki zawierają nikiel. Wiem, bo sama mam alergię i koło 100 par sztucznych kolczyków :)

      Usuń
  3. kochana kicia :) podobna do mojej :) tęcza na oczku bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie kolorowe oczko, świetny mix :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny mix,cudowny kicio,świetne spodenki (ale nie z moim cellulitem:P),bobu nie lubię-u mnie wczoraj był taniutko bo 2 zł za kilogram :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz każda kobieta ma cellulit, więc nie ma się co przejmować :) U mnie pół kilo za 6-7zł :/

      Usuń
  6. uwielbiam bób <3
    aż nabrałam na niego ochoty:)

    OdpowiedzUsuń
  7. kot cudo <3 ciekawe zakupy, ja tez jestem zdania, że zakupy sa najlepsze na odstresowanie (no pomijając jazdę autem :D) Pozdrawiam ;* i dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zakupy maja zbawienną moc :) Ja nie lubię jeździć autem...

      Usuń
  8. śliczny kotek , super pozuje

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam bób! Słodki kociak :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha fajny kot w zamku :D kreska też mi się bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oko w sensie kresa super :) bobik mniam :) ale że ser w ziołach w biodra idzie to nie wiedziałam :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Kitek super, a kreska świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny makijaż oka i uroczy kotek:)

    OdpowiedzUsuń
  14. bób najlepszy , u mnie też drogi ale zaopatruję się u wujka który ma bób w ogródku ;)

    http://from-fashion-for-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. nigdy nie rozumiałam fenomenu sera w ziołach, za to ich zupa grzybowa? woziłam ze sobą zapasy do Turcji i potem jadłam ze łzami w okach i tęsknotą za polskimi półkami w spożywczaku ;)))) bób uwielbiam, jutro muszę kupić kolejną paczkę, nie jadłam go przez tydzień i już mi go brakuje ;)))

    OdpowiedzUsuń
  16. na prawdę podziwiam piękne tęczowe oko! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie nawet ta kreska na oku jest za mocna, ale to przecież rzecz gustu! Bób faktycznie drogi, a szkoda, bo uwielbiam. Też zawsze odczepiam te cekinowe tandetne dodatki z ubrań. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bób = wielka miłość (nie zrozumiała przez resztę moich domowników, bo ponoć wg nich okropnie śmierdzi) :D uwielbiam.

    Kreska super :)

    Dermedic też lubię, owszem, bardzo.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +