Obserwatorzy

środa, 2 lipca 2014

Ulubieńcy czerwca i małe nowości

Śladem innych blogerek postanowiłam zrobić po raz pierwszy zestawienie ulubieńców miesiąca. Post taki trochę zapchaj dziurowy, ale trzeba coś pisać :P Ulubieńców podzieliłam na pielęgnację i kolorówkę. Oto oni:
  • Kosmetyki pielęgnacyjne

- Krem nawilżający Nivea do  suchej i bardzo suchej skóry. Nakładam codziennie a noc. Bardzo go lubię, to już drugie opakowanie. Nie pamiętam czy doczekał się recenzji...
- Pomadka ochronna o zabawnym kształcie i cenie - 2,50zł. 
- Lotion do rąk Isana. Ładny zapach i niezłe działanie. Lekki i przyjemny.
- Krem do twarzy So Bio. Z początku byłam sceptycznie nastawiona, ale z czasem bardzo go polubiłam. Nie wiem jak będę bez niego żyć jak się skończy, choć do tego jeszcze daleko, a używam go przeszło 2 miesiące. Oczywiście mogłabym kupić nowy, ale 60zł za krem to dla mnie spory wydatek...:)
- Dwufazowa odżywka do włosów z olejkiem arganowym. Jest świetna. Lekka i bezproblemowa. Uwielbiam jej zapach. Miałam już kurację z tej serii i była jeszcze lepsza.
- Balsam brązujący Eveline. Dzięki niemu mogę cieszyć sie choć namiastką opalenizny.
- Balsam Miss Marine Perfekta. Uwielbiam jego cudowny morski zapach (nie rybny :P) i piękne opakowanie.
  • Kosmetyki kolorowe

- Lakiery Baltic Sand - po prostu je uwielbiam, są takie piękne!
- Baza pod cienie Grashka - cienie utrzymują się dzięki niej przez cały dzień w nienaruszonym stanie.
- Paleta korektorów Wibo. Najbardziej chodliwe kolory u mnie to róż i ciemny beż. Nakładam pod oczy.
- Żel do brwi Wibo. Moje odkrycie roku! Nawet jak wychodzę z domu bez makijażu to brwi obowiązkowo pociągam żelem coby nabrały wyrazu.
- Paletka cieni Catrice. Bardzo fajne kolory do codziennego makijażu. Różowego nie używam, bo jest słabo napigmentowany :/
- Kredka nude Oriflame do podkreślania linii wodnej. Na początku nie byłam z niej zadowolona, a teraz nie wyobrażam sobie bez niej makijażu.
- Pomadka Eliksir Wibo oraz pomadka Essence obie w kolorze nude, jedna klasyczna druga z drobinkami.
- Puder sypki My Secret. Nie jest to puder życia. Właściwie to próżno szukać w nim zalet, ale lubię go. Może za zapach?
- Złoty cień Kobo, używam do spółki z paletką Catrice. Pięknie rozświetla oko.
- Puder Africa oraz Honolulu W7. Nie trzeba nikomu przedstawiać, są świetne.

  • Skusiłam sie na zestaw pędzli z Biedronki. Ich początkowa cena to 24,90zł, ja kupiłam za 14,90zł. Według mnie warto mieć takie mini pędzle, chociażby do poprawek makijażu w ciągu dnia. Niestety moje miały niezbyt dobrze przycięte włosie...Ale za to jest mięciutkie i wygląda to wszystko całkiem solidnie. Kolejny raz blogerki mnie zadziwiły. Myślałam, że takie pędzle to będzie chodliwy towar i szybko ich zabraknie, a wszędzie leżą...Za blogerką nie nadążysz...


  • Udało mi się zakwalifikować jako jednej ze 100 osób do testów kremu Hydrain 3 Hialuro Dermedic. Bardzo mnie to cieszy :D

Skoro o nowościach mowa, to jak Wam się podoba nowy nagłówek? Myślę, że nie jest to jeszcze wersja ostateczna, ale i tak bardzo mi się podoba :) Sama zrobiłam :P

41 komentarzy:

  1. Spore denko.Nagłówek jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie denko :) To ulubieńcy miesiąca :)

      Usuń
  2. Piaski od Lovely uwielbiam! <3 a ten krem z Dermedic chodzi za mną już od dłuższego czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piaski są boskie :) Mam nadzieję, że krem tez :)

      Usuń
  3. Ja byłam wczoraj w biedronce i nie było tych pędzli a, szkoda bo bym chętnie kupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne nowości :-) Ja się niestety nie załapałam na Dermedic ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem typowym suchotnikiem, więc musiało się udać :)

      Usuń
  5. Mam krem isany i uwielbiam go :) Wibo Elixir również są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo tego :) Ja sie nie załapałam na krem z Dermedic

    OdpowiedzUsuń
  7. o tego kremu z dermedic jestem mega ciekawa, bo mam juz ich dwa produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że okaże się świetny :)

      Usuń
  8. Super nowości. Czekam na recenzję kremu Dermedic :). Nagłówek bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że recenzja będzie za około trzy tygodnie :)

      Usuń
  9. Bardzo lubię wibo eliksir, dobra szminka za małe pieniądze :)

    Teenageladym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam te cienie z catrice i bardzo sobie chwalę! Na wakacje takie złoto idealne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ogóle lubię złoto na powiekach :)

      Usuń
  11. Odżywka do włosów z olejkiem arganowym tomus have! Jest rewelacyjna i ostatnio jeszcze była na dużej promocji w Biedronce ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam ten puder z my secret i rzeczywiście do najlepszych to on nie należy. Jednak zawsze miło jest przetestować coś nowego.. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo podoba mi się to opakowanie tego balsamu do ust :)
    zazdroszczę, że ta odżywka z sprayu z Mariona Ci się sprawdza, u mnie niestety nie robi nic :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli odżywka ułatwia rozczesywanie moich baaardzo długich włosów, to już ją lubię :)

      Usuń
  14. widzę tu produkty które sama lubię i używam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję załapania się do testu Dermedic :) mnie się niestety nie udało, ale jestem ciekawa jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Też jestem ciekawa :)

      Usuń
  16. korektor wibo mam,fajny i sprawdza sie ale troche malowydajny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie jest wydajny. Nakładam go oszczędnie, żeby ludzi nie straszyć...:)

      Usuń
  17. ja właśnie tez kupiłam niedawno te pędzelki za tyle samo co ty, bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi te piaski z Lovely się nie podobają, dla mnie są zbyt błyszczące i zbyt brokatowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie lubię brokatu, ale w tym przypadku nie widzę żadnej nachalności :)

      Usuń
  19. a ja tych pędzli u siebie nie widziałam:( a szkoda, bo bym zakupiła

    OdpowiedzUsuń
  20. Pędzle całkiem fajne, a już za tą cenę - super :)
    Dermedic ma świetne kosmetyki - gratuluję, będziesz zadowolona na pewno :)
    a co do makijazowych, muszę koniecznie wypróbować tą paletkę z Wibo.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny blog! Obserwacja za obserwacje? http://typicalfashionn.blogspot.com/ Ty zacznij i przypomnij się w komentarzu :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Właśnie zastanawiałam się nad tymi pędzlami :) Gratuluję zakwalifikowania się do testów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Swego czasu bardzo lubiłam Eveline, później drogi nam się rozeszły, ale wspominam bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +