Obserwatorzy

piątek, 11 lipca 2014

Żel pod prysznic Oceania - nowa wersja

Niedawno w Biedronce ukazały się żele Oceania w całkowicie nowej odsłonie i w trzech nowych zapachach: Fruit Cocktail (poziomka, winogrono), Lemon Energy (beza cytrynowa), Ocean (algi, sól morska). Wszystkie warianty pięknie pachną, jednak ja jako miłośniczka morza wzięłam Ocean. Miałam okazję używać zeli z poprzedniej wersji i jakoś wrażenia na mnie nie zrobiły. O jednym nawet kiedyś pisałam - klik. To było w pierwszym roku mojego blogowania i zarówno zdjęcia jak i notki nie były tak świetne jak być powinny...Swoją drogą, taki blog to świetny pamiętnik naszej kosmetycznej drogi :)

Żel pod prysznic Algi i Sól Morska Oceania 


Jeśli ktoś zna poprzednią wersję żeli, ten od razu zauważy, że obecna seria ma inne opakowania, ładniejsze, nowocześniejsze. Zmieniły sie także zapachy, moim zdaniem na korzyść. Poprzednie też były niezłe, ale nie tak intensywne. Bez zmian została pojemność oraz skład żeli.


Mam jednak wrażenie, że ta wersja jest bardziej gęsta, nie tak jak poprzednia. Tamte żele były wyjątkowo wodniste, przez co nieekonomiczne. 


Mój wariant zapachowy zawiera algi i sól morską, dzięki czemu kojarzy się z wakacjami nad morzem. Zapach jest piękny - świeży, morski, dla mnie cudowny! A kolor żelu to mój ulubiony odcień niebieskiego, słoneczny i ciepły :) 

Żel jest bardziej wydajny niż jego poprzednicy, gęstszy, lepiej pachnie, dobrze się pieni. Nie odczułam jakiegoś szczególnego pielęgnującego działania. Może dlatego,że moja skóra jest z natury sucha i wrażliwa, więc trudno jej dogodzić...

Żel kosztował mnie tylko 2,39zł za 500ml i mam zamiar do niego wracać. Standardowa cena to 2,99zł, więc warto wypróbować. Już nie raz wspominałam, że żel to tylko żel i ma za zadanie oczyścić skórę, a nie robić cuda na kiju. Od tego są balsamy :)


27 komentarzy:

  1. Ooo coś czuję, że zapach bym polubiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja pewnie tez bym zapaszek polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. 3 zł żeby zaspokoić ciekawość to nie dużo :)

      Usuń
  4. ooo to jak pachnie morsko to muszę go wypróbować! bo uwielbiam takie zapachy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Inne mogłyby nie istnieć :)

      Usuń
  5. zgadzam się z Tobą :) i bardzo chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I dobrze, bo kupujemy głównie oczami. Widząc piękną, elegancką butelkę nie sposób się oprzeć... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz te żele nie wygladają na takie za 3zł :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. A ileż można dac za kosmetyk, który będzie na skórze pół minuty...:)

      Usuń
  8. U mnie w Biedrze została tylko żel o zapachu bezy cytrynowej, który pachnie przepięknie! Od razu bym go kupiła, ale mam mnóstwo zapasów... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy wypróbuję inne, skoro ten taki piękny :)

      Usuń
  9. Zaciekawiłaś mnie nim, tym bardziej w tej cenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba dla samego zapachu bym kupiła. Jednak mam za dużo zapasów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiłam wersję poziomka i winogrona i zapach jest bardzo przyjemny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wąchałam wszystkie, ale morski to jest to!

      Usuń
  12. mam winogrono i poziomkę i luuubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Akurat dzisiaj kupiłam ten poziomkowo-winogronowy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie miałam żelu z tej firmy :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze nie miałam, ale za taką cenę chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. muszę się im bliżej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo lubie takie morskie zapachy

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +