Obserwatorzy

niedziela, 31 sierpnia 2014

Co można kupić za 36zł?

Jak zwykle kiedy nie mam funduszy trwają wyprzedaże, a właściwie trwały. Pierwszy raz widziałam tak wielką wyprzedaż w Biedronce. Chyba na złość mi to robią...A że ja z tych co odmówią sobie jedzenia byle by tylko kupić kosmetyki czy ciuchy to coś tam nakupiłam :D

  • Kosmetyki pielęgnacyjne:

- Odżywka do włosów suchych Argan - 4,99zł/400ml
- Regenerujący balsam do ciała Be Beauty - 2,99zł/200ml
- Serum modelująco-ujędrniające do biustu AA - 4,99zł/200ml
- Serum ujędrniająco-antycellulitowe uda i pośladki AA - 4,99zł/200ml
- Peeling do twarzy Kolastyna - 5zł/75ml.
  • Kolorówka:

- Pomadki tint LadyCode nr 1 i 3 - 5zł/szt. Jestem nimi bardzo mile zaskoczona :)
- Puder rozświetlający LadyCode - 3zł/szt. Żal było nie kupić :)

Wydałam całe 36zł i uważam to za kolejny interes życia :D

A Wy skusiłyście się na kosmetyki z Biedronkowej wyprzedaży?

17 komentarzy:

  1. ja nigdy nie mogę nic ciekawego znaleźć dla siebie w Biedronce :) a zwykle jak sie na cos bardzo nakręce (bo zobczą na blogach) to i tak tego nie ma już ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. 3 zł? :o od dawna wypatruję tego rozświetlacza i nigdzie nie mogę go znaleźć. A Ty znajdujesz za 3 zł?! Obrażam się na Biedronę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A u mnie nigdy nie ma wyprzedaży -,-

    OdpowiedzUsuń
  4. Peeling do twarzy z Kolastyny mam i jest dla mnie za słaby ;) A odżywkę też kupiłam na promocji z biedronce ale na razie nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ceny, w szczególności tego peelingu z kolastyny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyprzedaże zawsze nie w pore :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie skusiłam się na nic, ale za taką cenę kupić tyle fajnych kosmetyków to tylko w Biedronce można :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ten rozświetlacz, był świetny :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie skusiłam się w biedronce na nic z kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak u mnie będą takie ceny i będzie jeszcze coś do wyboru to na pewno się na coś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jestem twarda i nie daje się skusić biedronce

    OdpowiedzUsuń
  12. ten peeling z Kolastyny niestety straszny słabiak jest:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nigdy nie trafiłam na wyprzedaże w biedronce, chyba muszę częściej tam zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie skusiłam się... i ta za wiele nakupowałam xd

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +