Obserwatorzy

niedziela, 24 sierpnia 2014

Pigmenty Essence

W Drogeriach Natura zawsze można się natknąć na wyprzedaż kolorówki. Wyprzedawane są resztki kolekcji, edycje limitowane czy produkty wycofywane ze sprzedaży. Mimo iż cieni do powiek mam mnóstwo, to zawsze wychodzę z drogerii z jakimś wyprzedażowym łupem. Tym sposobem nabyłam już 8 odcieni pigmentów Essence, które są dostępne w promocji od jakiegoś czasu. Cenę maję bardzo zachęcającą - 2,99zł. Może z dwie sztuki kosztowały mnie 3,99zł :)

Pigmenty Essence


Od lewej, górny rząd:
  • Nr 06 Wow it's orange - lekko koralowy odcień, matowy lecz z drobinkami
  • Nr 13 Paparazzi - czerwień w czystej postaci. Bardziej pasuje tu nazwa Ferrari :)
  • Nr 14 strawberry Smoothie - bardzo ciekawy i niespotykany odcień, sama nie wiem jak go nazwać. Lekki fiolet z domieszka różu? Wrzosowy? Piękny i iskrzący.
  • Nr 19 Kiss the frog - trawiasta zieleń. Pięknie podkreśla brązową tęczówkę.
  • Nr 18 Little mermaid - po prostu lubię niebieski kolor :) Tak rekompensuję sobie brak niebieskich oczu...
  • Nr 17 Dory in love - piękny kobaltowy odcień
  • Nr 02 Alice had a vision - again - ciemna, iskrząca śliwka z limitki Breaking Down, kupiony w zeszłym roku...
  • Nr 20 Black Sparrow - nazwa piękna...Czerń to nie jest, ale bardzo ciemny stalowy odcień. Właśnie sobie uświadomiłam, że mam już coś takiego...
Prezentacja. Po lewej światło dzienne, po prawej z lampą


Jak widać na załączonym obrazku, pigmenty są świetnie napigmentowane. Masło maślane jest najlepsze :P Można je stosować (pigmenty, nie masło) do makijażu oczu, ust oraz paznokci (dodając do lakieru). Póki co używam ich do malowania powiek, ale nie wykluczam czerwieni na ustach ;>


Pigmenty spisują się bardzo dobrze, niestety dość obficie się osypują, jak wszystkie sypkie produkty. Odcieni jest tak dużo, że każdy znajdzie coś dla siebie. O ile jeszcze je spotka...A Wy macie już swój ulubiony pigment?

24 komentarze:

  1. Piękne pigmenty. Bardzo podoba mi się numer 14,
    http://aviskowej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurczę taka cena to muszę koniecznie wybrać się do Natury:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama mam 3 kolory ale mam ochotę na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie są jeszcze w Naturze. Na razie kupiłam jeden :D Chyba nr 6 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory super, ale nie lubię pigmentów, wole zwykłe cienie w kamieniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolę w kamieniu, pigmenty za bardzo pylą :/

      Usuń
  6. bardzo podobają mi się te pigmenty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pigmentacja faktycznie fenomenalna a cena zachęcająca jednak te kolory to w większości zupełnie nie moja bajka:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli o mnie chodzi, to nie ma koloru cienia, którym bym się nie pomalowała :P

      Usuń
  8. Szał, za taką cenę też bym wykupiła wszystkie kolory. Nawet do przetestowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Za tą cenę tak świetne pigmenty :O Wszystkie są ładne ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam z nich tylko pomarańczowy i chyba karmel i z jednej strony nieźle się spisują, a z drugiej rzadko po nie sięgam ;) szkoda, że już ich nie ma, bo obecnie mam fazę na mocny błysk i chętnie kupiłabym złoty beż :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tej firmy pigmentów jeszcze nie miałam ale wydają się dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna pigmentacja, ale kolory nie moje ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupiłam dzisiaj niebieski oraz srebrny, kocham je <3 :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +