Obserwatorzy

środa, 17 września 2014

10 cm poszło!

W ubiegłym tygodniu zdecydowałam się w końcu na "drastyczny" krok, a właściwie "drastyczne" cięcie. Jak wiecie za swój cel obrałam sobie posiadanie włosów sięgających tyłka. Udało mi się wyhodować włosy do pasa :D Jednak po przemyśleniu "za" i "przeciw" stwierdziłam, że ta długość jest dla mnie zbyt długa i przytłacza moją sylwetkę. Włosów mam sporo, więc dodawały mi co najmniej 10kg :/ Z żalem, ale pozbyłam sie 10cm włosowej przeszłości, bo wreszcie odzyskałam swój naturalny kolor :D

Zdjęcia słabej jakości, bo robione samowyzwalaczem...


Uważam, że jest o niebo lepiej! Widać talię, która wcześniej była zakryta, przez co wyglądałam jak niekształtny kloc :/ Włosy są obcięte na półokrągło, jakby ktoś nie zauważył...Szkoda długich włosów, ale te najdłuższe najlepiej prezentują się przy długich, cienkich włosach i sylwetce typu szparag :P 

Co sądzicie?

36 komentarzy:

  1. z talią to prawda! masz piękną talię, którą teraz widac !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Szału nie ma jeśli chodzi o talię, ale dzięki cieciu odzyskałam proporcje :)

      Usuń
  2. Rzeczywiście wyglądasz o wiele zgrabniej;) A włosy tak wciąż są długie;D
    Hehe, ten szparag może się do mnie również odniesc xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście nie chciałam nikogo urazić :)

      Usuń
  3. Nawet po ścięciu są piękne i długie <3 Ja dalej trzymam się postanowienia, że chcę zapuścić do tyłka ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokladnie, teraz tez masz bardzo dlugie wlosy ;)) talia teraz ladnie sie prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dla mnie zmiana jest spora, wydaje mi sie, że mam krótkie włosy...

      Usuń
  5. nie widać aż tak dużej różnicy, masz ładne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dlatego, że na jednym ze zdjęć stoję dalej :)

      Usuń
  6. Bo ja gafa za późno się skapnelam ze nie zrobiłam zdjęcia a tort juz był pokrojony :( :p śliczne masz włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację z tą talią, teraz sylwetka wygląda lepiej i pasuje taka długość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że dla każdego najlepszą długą długością jest ta do talii :)

      Usuń
  8. A ja dzisiaj byłam u fryzjera, też z bardzo długich poszło około 10 cm :) Czuję się zdecydowanie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długie włosy są ładne, ale strasznie męczące...

      Usuń
  9. Zazdroszczę talii :) Ja się zastanawiam nad wielkim cięciem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w planach zrzucić 15kg...Wtedy będzie można używać słowa "talia" :P

      Usuń
  10. a ja wciąż wzbraniam się przed wizytą ;) już niby się zdecydowałam na lekkie cięcie, ale jakoś nie mogę zadzwonić i się umówić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też dość długo się namyślałam. W końcu jak długo można przypominać Kuzyna Cosia z "Rodziny Addamsów" :P

      Usuń
  11. nie widać mocno z długości, ale jest ładniej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie ma takiej wielkiej różnicy :D ja w czerwcu popłynęłam i ścięłam +/- 30 cm :D z długości do tyłka na taką do obojczyków :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz piękne włosy, które i tak są bardzo długie, mimo cięcia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Teraz jest świetnie, nadal są długie, ale absolutnie nie przytłaczające :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się nie czuję (i nie wyglądam) jak Kuzyn Coś :P

      Usuń
  15. Co jakiś czas warto pozbyć się kilku cm :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Powiem Ci, że ja sama nie tak dawno podcięłam włosy 15cm, bo nie radziłam sobie z długością, nie żałuję decyzji ani trochę, mimo, że i tak są o wiele krótsze od Twoich obecnie :P

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +