Obserwatorzy

wtorek, 16 września 2014

New in

W tym miesiącu odbijam sobie miesiące posuchy zakupowej...Niczego sobie nie odmawiam :P

  • Rossmann:
 

- Nawilżające kapsułki do twarzy Alterra - "Cena na do widzenia" - 2,49zł :)
- Peeling antycellulitowy Eveline - niecałe 10zł
- Perfumowany krem do ciała Sugar Baby Perfecta - "Cena na do widzenia" - niecałe 10zł, a to cenowa okazja :) Niestety nie było niebieskiej wersji, o której pisałam tu - klik.
- Lakier do włosów Isana - 3,99zł. Nie cierpię środków do stylizacji włosów, ale warto jakiś mieć na wszelki wypadek...
- Chusteczki samoopalające Sun Ozon - "Cena na do widzenia"1,29zł. ładnie opalają i nawet nie śmierdzą...


- Ulubiony dezodorant Isana Exotic - 3,49zł
- Lakier Wow Granite Sand - ok. 7zł. Ja się pytam, dlaczego ten piękny bałtycki piasek nie został wprowadzony w lecie?! Jeszcze tylko miętowy, biały i brzoskwiniowy i w kwestii posiadania pięknych piasków będę spełniona :P


  • Biedronka
 

- Płatki kosmetyczne - 3,99zł
- Chusteczki odświeżające do rąk Tami - 1,49zł. Zdarza mi się chodzić do sh, a ręce po dotykaniu ciuchów nie są zbyt ciekawe...
- Szampon przeciwłupieżowy Care&Go - 4,49zł. Jeden z nielicznych, który działa na moich włosach. Wersja cytrusowa działała tylko przez kilka myć.
- Papier nawilżany Queen - 2,99zł. Bardzo cieszy mnie, że poszerzono asortyment na rzecz tego papieru. Wcześniej kupowałam w Rossmannie.
- Babeczka do kąpieli, wersja jagodowa - 3,99zł. Dla mnie drogo jak za babeczkę, ale jest tak piękna i tak pachnąca, że ozdabia moją szafkę nocną :)


- Kula kąpielowa z bransoletką z pereł, która nie załapała się do zdjęcia, bo nie mogłam się doczekać i rozpłatałam ją nożem ;> 2,99zł. Za to pokażę bransoletkę. Niestety jest krótka i na mało kogo będzie pasować...A wczoraj w innej Biedrze były inne kolory do wyboru...Ładne :/

 
  • Hebe
 

- Maska do włosów Kallos wersja czekoladowa - ok. 7zł za 1l!
- Zestaw Gerovital Plant serum na kontur oczu i ust, które już miałam (klik) oraz płyn do demakijażu, który nie szczypie w oczy :D - 9,99zł

  • Natura
 

- Peeling cukrowy Róża piżmowa i zielona herbata Green Pharmacy - 7,69zł. Była promocja -40% na peelingi i żele pod prysznic, chyba nadal jest...Peeling pachnie bosko! Kocham róże...
- Zmywacz do paznokci Sensique, tym razem o zapachu kiwi - 1,99zł. Miałam już truskawkowy - klik

  • Kaufland
 

- Płyn do kąpieli Aile - 1,99zł. Kupiony przed wypłatą...Robi dużo pianki i ładnie pachnie, jestem na tak :)
- Ulubione mydło do rąk Aile. Ma ładny delikatny zapach - 2,49zł

Ciekawi Was coś szczególnie?

28 komentarzy:

  1. nigdy nie miałam dezodorantu z Isany, chyba kupię jak mi się mój skończy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale uprzedzam, że nie jest to dezodorant życia. Tzn. nie hamuje pocenia. Używam blokera, a Isany, żeby ładnie pachnieć :)

      Usuń
  2. No to faktycznie szalejesz moja droga :D ten piasek z Wibo <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo nowości, ten lakier miałam ostatnio w ręce, ale odłożyłam ;/ teraz żałuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę tej czekoladowej maski z kallosa *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście nie przepadam za zapachem czekolady w kosmetykach, ale ta maska najbardziej pasowała do moich włosów. Zresztą składowo wszystkie maski Kallos są podobne...

      Usuń
  5. Fajne zakupy :) Muszę wybrać się do Rossmanna i trochę pobuszować, bo dawno nie byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj chyba przejdę sie po te płatki kosmetyczne ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. widziałam te babeczki w biedronce :D
    Pięknie pachą :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa jak Kallos, ja kupiłam bananowy i niestety nie jestem zadowolona :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i bym się skusiła na bananową , ale nie była w promocji :)

      Usuń
  9. Też sobie nie odmawiałam niestety:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie niestety? Trzeba sobie dogadzać jak jest okazja :D

      Usuń
  10. Babeczkę mam i ja, ale inną ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super te Twoje nowości ! :d Co do babeczki nie dość że droga to i raczej słąba :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie przepadam za babeczkami...Ale tej chyba nie będę rozpuszczać. Będzie stać na półce i pachnieć :D

      Usuń
  12. Super zakupki :) Nie miałam jeszcze nic z tych rzeczy prócz babeczki, tylko, że ja wybrałam truskawkową.

    OdpowiedzUsuń
  13. Altera ma kapsułki? Nie wiedziałam tańsze o połowe niż Rival de Loop

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są teraz w "cenie na do widzenia", więc za niedługo znikną z oferty. Normalnie kosztują chyba koło 7-8zł.

      Usuń
  14. Ten dezodorant z isany wygląda całkiem ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ten czekoladowy kallos mnie ciekawi..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też...Na razie leży w ciemnej szafie :P

      Usuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +