Obserwatorzy

czwartek, 23 października 2014

Liebster Blog Award

Dzisiaj odpowiadam na Tag Liebster Blog Award, do którego zostałam nominowana przez Kaję z bloga kajatestuje.blogspot.com. Kaja dopiero zaczyna blogować, dlatego też zapraszam na jej bloga. Nie jestem taka jak inne blogerki, które jak zdobędą po 1000 obserwatorów to olewają inne blogi...
 
1. Jaka jest twoja ulubiona pora roku i dlaczego?
Każda pora roku ma w sobie coś pięknego. Lubię późną wiosnę, kiedy jest bardzo ciepło i wszystko wokół pięknie kwitnie. Lubię ciepłe letnie wieczory. Lubię piękną, słoneczną, złotą jesień. A zimę lubię tylko i wyłącznie w domu pod kołdrą :P
 
 
2. Ulubiony kosmetyk jesieni?
Czy ja wiem...Może jakiś balsam do ciała o smacznym zapachu.
 

3. Jeżeli miałabyś polecić kosmetyk z niższej półki, jaki to by był?
Ja chyba w ogóle używam kosmetyków z niższej półki...Jest mnóstwo tanich i dobrych kosmetyków np. tusz do rzęs Gigantic Volume Eveline


4. Ulubiony kosmetyk z Rossmana?
Rozumiem, że chodzi o marki własne Rossmanna? Bardzo mi przypadł do gustu krem do ciała z granatem i masłem shea Alterry :)

5. Moje ostatnie wakacje spędziłam....(gdzie?)
Niestety w tym roku nie było wakacji :/ Ale jeśli tylko jest okazja, zawsze wybieram morze <3
 

6. Co myślisz o vblogach?
Nie oglądam, nie mam czasu...Poza tym nawijanie przez 15 minut o szmince jest jakieś dziwne...
 Szminka jaka jest każdy widzi...Po co drążyć :P

7. Ulubiony serial?
Bardzo lubię "Gotowe na wszystko", swego czasu "Skazany na śmierć", "Świat według Bundych", pewnie coś by się jeszcze znalazło...
 
8. Jeżeli miałabyś pieniądze i możliwości na remont tylko jednego pomieszczenia w domu, które by to było?
Gdybym miała pieniądze to bym sobie najpierw kupiła mieszkanie :P
 
9. Jaki olejek do masażu polecasz?
Nie masuję się :)
 
10. Żel pod prysznic czy mleczko?
Nie miałam okazji stosować mleczka pod prysznic. To w ogóle są takie?

11. Ulubiony kosmetyk?
Lubię pachnące balsamy do ciała, kolorowe cienie i w ogóle wszystkie ładne kosmetyki typu ciekawe limitki czy jakieś wymyślne opakowania i tłoczenia :) Jednak najlepszym przyjacielem kobiety jest tusz do rzęs, reszta może nie istnieć :P


Nie nominuje nikogo, bo mi się nie chce :P A tak poważnie to brałam już udział w tym tagu, więc nie będę się powtarzać :P

10 komentarzy:

  1. Też najbardziej lubię zimę (i jesień) pod kołdrą lub kocykiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dzisiaj -1, a zakupy zrobić trzeba :/

      Usuń
  2. Ja też w tym roku nie miałam wakacji :[ buuu

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedź na 6 pytanie mnie normalnie rozbroiła :D hahahha

    OdpowiedzUsuń
  4. według mnie też najważniejszy jest tusz do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +