Obserwatorzy

piątek, 24 października 2014

New in po raz drugi w tym tygodniu...

Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo lubię oglądać posty zakupowe na innych blogach. Właściwie to chyba mój ulubiony rodzaj postów :) Sama kiedyś często takie wstawiałam, później rzadziej, a teraz znowu częściej :P Poza tym to fajna "zapchajdziura" jak człowiek przychodzi do domu zmęczony i nie ma siły na myślenie o pisaniu czegoś ambitniejszego :D Zatem ostatnie zakupy :D
  • Kosmetyki pielęgnacyjne i higieniczne

- Dwa wielkie (750ml) żele pod prysznic Be Beauty. Zdecydowałam się na czekoladowy i o zapachu ciasta cytrynowego :D  7,99zł sztuka.
- Odżywka do włosów Revlon, kosztowała mnie 2,99zł. Miałyście?
- Ulubiony żel do higieny intymnej aloesowy Venus. Ostatnio podrożał :/
- Oliwka dla dzieci marki własnej Real. Dwie sztuki za 5zł :D Wiecie o tym, że oliwka świetnie impregnuje i odświeża skórzaną odzież? Kupiłam ją z myślą o mojej skórzanej kurtce, ale na ciele jest równie mile widziana, ma świetny skład, w przeciwieństwie do drogich oliwek...


- Balsam ze złotymi drobinkami Lirene. Uwielbiam takie balsamy! A ten był na grubej wyprzedaży w Rossmannie, kosztował 8zł z groszami...
- Krem do stóp Neutrogena, 5zł na wyprzedaży w Biedronce. Jeszcze nigdy nie miałam kosmetyku tej firmy, są stosunkowo drogie...
- Pasta wybielająca Blend-a-med również 5zł w Biedronce. Jak nie będę miała obiecanych białych zębów w tydzień...
W Biedronce wyprzedają jeszcze inne kosmetyki oraz pędzle za 5zł. Pędzle polecam!
  • Koloróweczka

- Puder z limitki Hello Autumn Essence. Kupiłam go już dwa tygodnie temu...Jeszcze nie używałam, bo blogerka najpierw musi zrobić zdjęcia :P Jest piękny!


- Balsam do ust, chyba W7...Wybrałam truskawkowy, kosztował 4,09zł na wyprzedaży w Rossmannie. Zgadnie któraś dlaczego się na niego skusiłam :P ?
- Grzebyk do rzęs Inglot. Stosunkowo drogi - 16zł, ale ma metalowe ząbki, przez co powinien być trwalszy. Nie wiem tylko po co jest składany...Jeśli będziecie go kupować to sprawdzajcie na miejscu czy nie jest felerny...
  • Testuję...

- Wczoraj otrzymałam do testów chusteczki do zmywania lakieru Jelid. Uważam, że to świetna sprawa. Jedna chusteczka ma starczyć na zmycie 10 paznokci. W opakowaniu jest ich aż 50! Zmywałam nimi lakier piaskowy, ale jeszcze się taki zmywacz nie narodził, który by sobie szybko z piaskami poradził :)
  • Domowe

- Herbata sypana Earl Grey Green Hills, 2,99zł. Kupiłam druga na zapas, bo jest prze pyszna. Polecam! Ma bardzo intensywny aromat earl gray.
- Zestaw kaw latte na zimno + szklanka za 5,99zł w Kauflandzie. Te kawy są ohydne, ale szklanka mi się przyda :) Jednak kawa to koszt około 2zł, więc inwestycja jest opłacalna :D


 - Podgrzewacz do kubków chodził za mną już od dawna. W zimne miesiące się przyda, zwłaszcza mnie, bo często zapominam o kawie czy herbacie, a ona robi się zimna :/ Kupiłam go w Biedronce, ostatni się ostał :D 14,99zł. Ma dwa porty usb i wygląda całkiem solidnie. Można zamówić na Allegro, ale z przesyłką wychodzi drożej i wyglądają na liche. Poza tym jak ten mój się zepsuje to Biedronka bez problemu zwraca kasę :D

- Kolejne podgrzewacze, tym razem pomarańcza z wanilią. Kaufland 6,99zł/30sztuk. Jak widać słynne woski nadal mnie nie interesują...No, chyba że ktoś da mi za free to się zastanowię :P
- Piękne serwetki w dokładnie moim stylu :D


- Słodka mini torebeczka, której utnę pasek i będzie maleńką kosmetyczką :) 3zł
- Etui na telefon, bardzo mi się podoba motyw skóry strusia, oczywiście sztuczny! 3zł

No, to tyle :P Wpadło Wam coś w oko? Na co fajnego skusiłyście się ostatnim czasem?

39 komentarzy:

  1. U drugi raz:) również lubię takie posty:) też kupiłam ten ogromniasty żel:)

    OdpowiedzUsuń
  2. szalejesz :) słyszałam same pozytywne opinie o tym grzebyczku z inglota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dość lichy...Ale ja miłośniczką Inglota nie jestem, stąd brak zachwytu :P

      Usuń
  3. Cudowne nowości!
    Te żele z Biedry też mnie kuszą ale akurat najbardziej ta wersja której nie wybrałaś :)
    Ja również uwielbiam oglądać jak i tworzyć takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podwąchiwałam wszystkie żele i malinowy najmniej mnie urzekł ;>

      Usuń
  4. Same świetności. A ten puder z limitki Hello Autumn Essence to już w ogole cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowości to i jeden z moich ulubionych postów :) Ja je pokazuje raz w miesiącu :>

    Oddaj wszystko:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Grzebyczek z Inglota jest składany, bo wbrew pozorom, metalowe ząbki potrafią być bardzo delikatne, a i w podróżnej kosmetyczce (taką jak ja muszę wozić na trasie akademik-dom) się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolałabym żeby był nieskładany, tylko czekać aż sie połamie...Dość lichy jest :/

      Usuń
  7. Listki z Essence również udało mi się kupić, są świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie używałam, szkoda mi niszczyć tą piękną strukturę :)

      Usuń
  8. weź mnie nawet nie denerwuj, że neutrogena była za 5 zł, ja za nią dałam 15 zł w rossie :( ale chociaż dostałam gratis pomadkę z tej serii :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie...Cena 15zł za krem mnie nigdy nie zachęci, ale za 5zł mogę wypróbować :)

      Usuń
  9. Super nowości. Zastanawiam się nad kupnem żeli BeBeauty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie rzeczy jak żele czy szampony zawsze się zużyje i nie ma szans żeby się przeterminowały, więc można je bez wyrzutów sumienia składować :)

      Usuń
  10. Też dostałam te chusteczki Jelid, ale nie miałam ich okazji wypróbować, dopiero jutro przetestuję. A puder Essence - piękny, aż żal używać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chusteczki są całkiem fajne. Pudru rzeczywiście żal używać :)

      Usuń
  11. Jak zobaczyłam nazwę bloga, pomyślałam "no to jesteśmy w domu" :) Lubię ten krem z Neutrogeny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :) Ja jeszcze nie wiem czy lubię :P

      Usuń
  12. świetne nowości, ja czekam na swoje chusteczki do zmywania paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten puder Essence wygląda obłędnie :) Mam nadzieje, że równie dobrze się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciągle odwlekam użycie, żal niszczyć takie cudo :)

      Usuń
  14. Kuszą mnie te żele z gazetki biedronkowej po 750 ml ale ostatnio naliczyłam prawie 30 żeli w zapasie, więc muszę obejść się smakiem.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No 30 sztuk to ciężko będzie szybko zużyć :P

      Usuń
  15. bardzo fajne nowości, ten puder z essence jest śliczny, jak bałabym się go użyć bo ma taką ładna strukturę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda że u mnie biedronka nie robi takich wyprzedaży :( A na oliwkę będę musiała sie skusić jak tylko ją spotkam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w mieście Biedronka koło Biedronki w każdej co innego...Z Rossmannami tak samo :)

      Usuń
  17. Ja mało co kupuję, szkoda mi pieniążków :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A po co Ci te pieniążki? :) Na nic dużego typu mieszkanie nigdy nie uskładam, to sobie chociaż mazideł nakupuję :)

      Usuń
  18. ciekawią mnie te żele o zapachu czekolady i ciasta cytrynowego

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam kupić te żele z Biedry, ale ostatecznie odpuściłam-w końcu nie mam prysznica:) Zazdraszczam dostępu do Reala-tam podobno mają też fajny szampon coś a'la Babydream.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja planuję kupić ten żel czekoladowy z Biedry, mam nadzieję, że mi nie wykupili :) Co do oliwek - mają masę zastosowań :) No i wyczytałam, że te parafinowe są dla dzieci lepsze, bo te z naturalnymi składami mogą powodować uczulenie u maluchów. Tej z Reala nie miałam, ale zainteresowałaś mnie nią :) Jak zużyję moją z Hipp to nabędę tę. I przydałoby mi się wybrać do Kauflandu po te świeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Na grzebyk do rzęs Inglot muszę się skusić bo tak go kupuję od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też bardzo lubię posty z zakupami, zwłaszcza że moich ostatnio jest bardzo mało ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie świetne zakupy:) tez wole kupowac podgrzewacze z kauflandu, jakos te popularne są dla mmie trochę za drogie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niech zgadnę... Balsam kupiłaś ze względu na opakowanie? <333 Cudowne jest ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +